X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 50
  1. #1

    [Movie Park Germany] 2018

    Zo te zien krijgen de achtbanen "Backyardigans` Mission to Mars" en "Ghost Chasers" een nieuw laagje verf:



    Tevens zal wederom een deel van het parcours van Bandit voorzien worden van een retrack.

    Bron: https://www.instagram.com/movie_park_official/

  2. #2

    Re: [Moviepark] 2018

    Herthematisering + soundtrack voor de Mysterie River?



    Foto: https://www.facebook.com/MovieParkGermany/

  3. #3

    Re: [Moviepark] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Tevens zal wederom een deel van het parcours van Bandit voorzien worden van een retrack.
    Het resterende deel, mag ik hopen!

    Al iets geweten over wijlen de Ice Age Darkride?

  4. #4

    Re: [Moviepark] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Het resterende deel, mag ik hopen!

    Al iets geweten over wijlen de Ice Age Darkride?
    Neen, een 100tal meter...
    Voorlopig alleen maar geruchten m.b.t 'Ice Age'.

  5. #5

    Re: [Moviepark] 2018

    Voor mijn part mogen ze van Bandit brandhout maken, wat een verschrikkelijk rotding is dat. Bij mijn laatste bezoek stapte er een meisje van (ik schat) in de 20 al huilend uit met haar hand op haar rug. Mijn beste Duits liet me verstaan dat ze verging van de rugpijn, terwijl ze voor de rit nog zeer enthousiast aan het poortje stond.

    Tenzij ze een volledige retrack doen (zie Ghostrider, Knott’s Berry Farm) lijkt die baan echt niet meer te redden ...

    Ik hoop van harte dat ze de plannen om Mystery River volledig outdoor te maken toch niet uitvoeren, want zo’n stukje rapid in het donker blijft toch een speciaal gevoel geven!

  6. #6

    Re: [Moviepark] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Herthematisering + soundtrack voor de Mysterie River?



    Foto: https://www.facebook.com/MovieParkGermany/
    Ja hoor! De nieuwe naam wordt Excalibur - Secrets of the Dark Forest. Je kan er terecht in het donkere woud naar de wereld van Koning Arthur, Merlijn en de Ridders van de Ronde Tafel.







    Het lijkt mij dat het indoorstuk wel degelijk zal blijven.

    En wel opvallend dat er nog een attractie opent in de stijl van Merlijn. Toverland heeft een populair thema gekozen!

  7. #7

    Re: [Moviepark] 2018

    Eigenlijk best enthousiast hierover en EINDELIJK zou ik zo zeggen!

  8. #8

    Re: [Moviepark] 2018

    Die eerste concept herken ik direct. Ook de omschrijving verwijst naar nog wel herkenbare plaatsen tijdens de rit. Echt veel zal er niet veranderen. Desondanks ben ik wel blij met deze aankondinging, want de baan had het nodig. Ik hoop dat ze nu ook wat meer rekening houden met de dynamiek van de attractie. Als Never Ending Story ging dat goed, als Mystery river niet zo goed. Daarnaast zitten er veel thema elementen in de huidige/oude theming die ik zeker graag terug zou zien.

    Wel hoop ik dat ze voor een heel kwalitatieve update gaan. Ik vrees een beetje voor hetzelfde effect als bij Bermuda Triangle, waar je binnen hetzelfde seizoen al bijna niets meer van de oplappingen zag.

    Het probleem blijft PR die de beurs dicht houdt. Het park is hierdoor gedwongen om voor relatief goedkope updates te gaan die dan vervolgens binnen korte termijn opnieuw moeten gebeuren. De update die nodig is is veel duurder, maar heeft op lange termijn veel minder onderhoud nodig, echter zal PR zo een update nooit in één keer willen financieren. Maar als al slechts één outdoor scene volledig gesloopt wordt en vervangen wordt door kwaliteitswerk van de betere rotsen-bouwers (universa, AAB,..) zou ik al blij zijn, want dan weet ik dat die scener er over 10 jaar nog steeds goed uit ziet en de rest wellicht nog volgt.

  9. #9

    Re: [Moviepark] 2018

    Ik kan dit enkel maar toejuichen, want dit was altijd één van mijn favoriete Rapid Rivers, maar de staat waarin deze zich bevond was uiterst bedroevend ...

  10. #10

    Re: [Moviepark] 2018

    IMAscore neemt de pretparkwereld over, jeeeeeuj!
    Mijn eerste bezoek aan Movie Park was me niet echt bevallen. Het park is een zooitje van van alles en nog wat. De nieuwere delen zagen er best goed uit, maar meer dan de helft van het park was maar 'meh'. De rapid river was één van de ergste zones, en ik ben dan ook heel blij dat ze deze aanpakken.
    Wanneer volgen Bandit en MP Express?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  11. #11

    Re: [Moviepark] 2018

    Deze attractie verdient een grondige update, dus ik kijk er naar uit! Bijzonder ook dat IMAscore zowel bij dit project als bij Avalon betrokken is. Dat gaat toch twee erg gelijkaardige soundtracks moeten opleveren...

  12. #12

    Re: [Moviepark] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Deze attractie verdient een grondige update, dus ik kijk er naar uit! Bijzonder ook dat IMAscore zowel bij dit project als bij Avalon betrokken is. Dat gaat toch twee erg gelijkaardige soundtracks moeten opleveren...
    Tsja.. Imascore is koning van het neerzetten van sfeer (ze zijn inmiddels ook door hollywood ontdekt), maar ik heb het idee dat MPG wel een wat grimmigere sfeer zoekt dan TVL. Kan wel interessant worden.

  13. #13

    Re: [Movie Park Germany] 2018

    Zal deze oude rapid in een nieuwe zak al operatief zijn bij de seizoenstart? Dat is dit jaar aardig vroeg: 23 maart.

  14. #14

    Re: [Movie Park Germany] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Zal deze oude rapid in een nieuwe zak al operatief zijn bij de seizoenstart? Dat is dit jaar aardig vroeg: 23 maart.
    Movie park heeft a laten weten dat ze niet klaar raken tegen 23 maart, ze verwachten hem ergens in april te kunnen openen.

  15. #15

    Re: [Movie Park Germany] 2018

    Bouwfoto:


  16. #16

    Re: [Movie Park Germany] 2018

    Ziet er helemaal niet slecht uit. Het is alleen maar te hopen dat ze ook de rotspartijen onderhanden nemen.

    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat .

  17. #17

    Re: [Movie Park Germany] 2018

    Ook een nieuw kleurtje:



    Bron: https://www.facebook.com/mpginfos/

  18. #18

    Re: [Movie Park Germany] 2018

    ^ Al geef je een aap een gouden ring... Nuja, beter dit dan een half kapotte versie neem ik aan.

  19. #19

    Re: [Movie Park Germany] 2018

    Ik weet niet wat ik erger moet vinden: de schreeuw-lelijkheid (die er voorheen ook al was) of de pretpark-onwaardige capaciteit van Natte Dora! Bij alle andere attracties in Nickland vind ik het kleurenpalet geenszins vloeken. Het is dan ook een kinder-zone.

  20. #20

    Re: [Movie Park Germany] 2018

    De andere attracties hebben dan ook niet echt theming. Hooguit de figuurtjes uit de serie erbij staan, of een gebouwtje wat weg gewerkt. (ja, dat is eigenlijk ook theming, maar je snapt wel wat ik bedoel )

    Goed, die berg springt natuurlijk wel in het oog, maar het klopt wel met de serie:

    .

    Daarnaast mag zoiets wel in een kindergebied, die vinden het ongetwijfeld prachtig.

    Het stoort mij persoonlijk meer dat het huis van Spongebob er uit ziet als een verschrompelde ananas die maar half zo groot is als spongebob zelf (hoe past hij er dan in?).

    Daarnaast: Nu is die kleur nog fel, maar in het verleden heb ik meermaals gemerkt dat zoiets héél snel weer vervaagd. Ik verwacht dus niet dat het erg lang zó fel blijft.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •