Langverwachte update!:

#2 Nielsje "Flyet Av Niddhog"



Deze achtbaan ziet er al direct zeer mooi uit, een compacte baan met een Thema uit de noorse mythologie.

Layout 24/30


De achtbaan heeft een zeer compacte layout, deze is opzich zeer realistisch en zou zeker passen in een kleiner parkje!
Enkel het laatste stuk voelt iets stroever aan, maar nog steeds een fantastische baan!

theming 26/30


De gebouwen en theming zijn opzich vrij klein en eenvoudig maar zeer doeltreffend met nodige details,
ook waardeer ik de zelfgebouwde supports onder de coaster en de omgeving ervan ook enorm!

Realisme 11/20


De baan opzich is realistisch gebouwd enkel vind ik de nearmiss wanneer de trein het station passeert toch ietsje te krap:


Interactie met omgeving 19/20
[Imgur](https://i.imgur.com/bB608jV.jpg)

Het wandelpad lang de track is mooi, de wachtrij is eenvoudig maar toch sfeervol en de triggerevents met rook en vuureffecten zijn uitstekend geplaatst, vuurefecten zijn wel aanwezig, lijkt wel of het hele gebouw afbrand

S'nachts is de baan ook zeer mooi verlicht:

Totaal: 80/100
Zeer mooie baan en zeer mooie inzending, Ben benieuwd naar meer van je creaties!


Onmiddelijk na deze post maak ik de ook winnaar bekend!,zodat volgende wedstrijd zo snel mogenlijk kan beginnen!