X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 45

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #7

    Re: Welke achtbaan heb je gemist?

    BELGIË
    Meli Park: Jubilé - Ging als kind heel vaak naar het toenmalige Meli Park dus de kans is wel reëel dat ik hem wel gedaan heb. Maar als je daar geen bewuste herinneringen over hebt tel je die niet mee natuurlijk.
    Walibi Belgium: Tornado & Vertigo - Toen Tornado nog operationeel was durfde ik nog niet op achtbanen met inversies. Vertigo was altijd gesloten...

    NEDERLAND
    Duinrell: Kikkerachtbaan - Was gesloten wegens onderhoud.
    Walibi World: Flying Dutchman Goldmine - Had er simpelweg geen zin in tijdens mijn eerste bezoek aan WH, denken dat ik hem wel later zou kunnen doen en het toch maar een wilde muis is.
    Slagharen: Thunder Loop - Gesloten wegens technisch probleem, een technisch probleem dat al enkele dagen bezig was maar ze pas de dag na ons bezoek op facebook kenbaar maakten... Slagharen maakte zodanig slechte indruk op mij (algemeen) dat ik het niet meer de moeite vond om speciaal voor TL terug te keren.

    DENEMARKEN
    Bakken: Rutschebanen - Lag eruit met storing en het park viel me zo tegen dat ik geen zin meer had om er nog op te wachten. Opende dan blijkbaar 10 minuten nadat ik weg was.

    ZWEDEN
    Liseberg: Stambanan & Kanonen - Voor die eerste was ik te beschaamd om alleen voor gaan aan te schuiven en Kanonen was gesloten.

    POLEN
    Energylandia: Circus Coaster & Viking Roller Coaster: Die eerste bleef heel de dag gesloten wegens de regen, op de andere heb ik walk of shame mogen doen (schouderbeugels op een spinning wild mouse dan ook)

    UK
    Alton Towers: Smiler - Tja... We wisten het op voorhand, gelukkig heeft Alton nog meer goede achtbanen staan.
    Botton's Pleasure Beach: Rockin Roller - Gesloten.
    Oakwood: Circus Clown & Treetops Rollercoaster - Allebei gesloten door de regen (Soakwood).

    FRANKRIJK
    Parc Saint-Paul: Formule 1 - Er was nog niet zo lang geleden daar een accident gebeurd en daarom was ie dicht tijdens mijn bezoek.
    Parc Asterix: Ronde des Rondins - Deze hebben we domweg onbewust vergeten, hoorde pas van het bestaan toen we terug waren... En bij een volgend bezoek was ie al weg.

    SPANJE
    Parque de Atracciones: Vagones Locos & Padrinos Voladores - Was er toen samen met m'n neef, geen pretparkfreak, en die wou die stomme kleine achtbanen niet doen.

    ITALIË
    Mirabilandia: Divertical - Gesloten dankzij technisch probleem...

    AMERIKA
    Adventureland USA: Tornado - Er was een gedeelte elektriciteit uitgevallen langs de straatkant en daar viel net deze coaster onder ofzo. Hadden we hem eerder op de dag gedaan, hadden we hem wel nog kunnen halen.

    VERENIGDE ARABISCHE EMIRATEN
    Ferrari World: Fiorano GT Challenge - Lag eruit met storing.


    Nog vrij meer gemist dan zelf gedacht had. Maar heb ik van enige gemiste coaster echt spijt... Nee, toch niet.
    Laatst gewijzigd door Phadd-F; 28-01-18 om 12:01.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •