X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 45

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Welke achtbaan heb je gemist?

    Bij mij zijn het er niet zo veel omdat ik nog maar aan het begin van mijn pretparkcarrière sta:

    BELGIË
    1) Vampire was gesloten bij mijn bezoek aan Six Flags Belgium in 2003. Mijn eerstvolgende bezoek aan het park kwam pas in 2015 en toen heb ik hem alsnog kunnen doen. Hoort dus eigenlijk niet thuis in deze lijst, maar twaalf jaar vind ik stiekem wel lang genoeg om het toch te vermelden.
    2) Coccinelle in Walibi: teveel schaamte
    3) Keverbaan in Bellewaerde: hier voelde ik me toch ook iets te oud voor
    4) Dawson Duel: Mijn familie had die dag al vaak genoeg moeten wachten terwijl ik een attractie deed waar zij niet in wilden.

    NEDERLAND
    5) De Vliegende Hollander: in winderonderhoud
    6) JEDD: mijn gezelschap vond één kant wel voldoende

    .

    En tot slot toch nog een 'eervolle' (nu ja) vermelding voor die ene coaster waar ik nooit voor heb gestaan, maar die vele malen pijnlijker is dan alle andere achtbanen samen! Ik word al maandenlang achtervolgd door dat ding ... zelfs in topics of nieuwsberichten die niets met het park in kwestie te maken hebben, duikt hij regelmatig eens op. De naam noem ik niet want iedereen weet ongetwijfeld al welke ik bedoel


    PS: Ignace, sinds wanneer ligt Walibi in Duitsland?

    PS 2: Dit bericht per ongeluk dubbel gepost, maar ik heb die dubbele post zelf al verwijderd.
    Laatst gewijzigd door Azmidiske; 28-01-18 om 13:33.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •