Hier ook wel een lijstje van achtbanen waar ik voor heb gestaan maar niet heb gedaan.
Ik ga enkel de achtbanen benoemen waar je als volwassenen op kan.

België
Dawson Duel - Bellewaerde: Te druk die dag waardoor deze buiten de boot viel
Looping star - Bobbejaanland: Toen ik er deze baan zag was ik 8 jaar en nog bang om in een achtbaan te gaan die overkop ging

Frankrijk
Ragondingue - Bagatelle: had die dag enorm last van mijn maag (lees paar keer overgegeven) dus was het best om deze over te slaan

Duitsland
Ba-a-a Express - Europapark: wou mijn vriend er niet in sleuren dus sloeg ik deze over
Backyardigans - Moviepark: Ben al 2 keer naar Moviepark geweest en meestal toch lange wachtrijen voor de achtbanen van Nickland dus overgeslagen
Jimmy Neutron - Moviepark: Ben al 2 keer naar Moviepark geweest en meestal toch lange wachtrijen voor de achtbanen van Nickland dus overgeslagen
Ghost Chasers - Moviepark: Ben al 2 keer naar Moviepark geweest en meestal toch lange wachtrijen voor de achtbanen van Nickland dus overgeslagen

Nederland
Dragon Fly - Duinrell: persoon waar ik mee was wou liever naar tikibad dan attractie's doen
Kikkerachtbaan - Duinrell: persoon waar ik mee was wou liever naar tikibad dan attractie's doen
Woudracer - Toverland: niet echt een achtbaan, maar toen ik er voor het eerst was had het de dag ervoor zijn laatste rondjes gemaakt

UK
Smiler - Alton Towers: wij waren er 4 a 5 maanden na het accident. Dus konden deze spijtig genoeg niet doen.
Rockin Roller - Botton's Pleasure Beach: was dicht
Dragon's Fury - Chessington: technische storing
Ultimate - Lightwater Valley: Ultimate: technische storing