Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
@Phadd-F: je vind Thunderloop, Kanonen, the Smiler en Divertical geen gemis? Ben je nog wel achtbaanfan tegenwoordig ?

Neen, ik ben overgestapt naar het doen en tellen van carroussels. Nee, ik ben nog steeds achtbaanfan en wat je daar opsomt is een lijstje mooie, goede achtbanen. Maar ik bedoel eerder dat ik op die trips die achtbanen niet als een zodanig gemis vond dat het de trip verwaterde. Ok, behalve dan die kutdag in Slagharen maar om eerlijk te zijn vind ik Thunder Loop minder een gemis omdat ik toch de Looping Star in BJL nog heb gedaan. Het is misschien niet helemaal hetzelfde maar ook een beetje wel.

In Liseberg heb ik me goed geamuseerd op Balder en Lisebergbanan, en op die Scandinavische trip waren er nog meer memorabale coasters. Zelfde geld voor Divertical, lekker weer en zon, nog andere memorabale coasters op die trip en ik was al enorm blij dat iSpeed open was. Dat zou ik pas echt een gemis gevonden hebben. Smiler wisten we dat die dicht ging zijn want het was dat jaar van dat ongeval. Nemesis, Air en zelfs Oblivion hebben me meer dan genoeg weten te plezieren.