X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 134

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Ik ben tijdens mijn eerste bezoek aan Parc Asterix de achtbaan Ronde des Rondins vergeten te doen. Niet dat we speciaal gepland hadden die te doen, maar het plan was wel de coasterbingo te halen. Dat ding is ons simpelweg niet opgevallen en we dachten dat we alle achtbanen gedaan hadden. Was toen het laatste jaar dat ie daar stond bij toeval...


    Voor welke achtbaan/ride had jij stiekem heel wat schrik om in te gaan?

  2. #2

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik ben tijdens mijn eerste bezoek aan Parc Asterix de achtbaan Ronde des Rondins vergeten te doen. Niet dat we speciaal gepland hadden die te doen, maar het plan was wel de coasterbingo te halen. Dat ding is ons simpelweg niet opgevallen en we dachten dat we alle achtbanen gedaan hadden. Was toen het laatste jaar dat ie daar stond bij toeval...


    Voor welke achtbaan/ride had jij stiekem heel wat schrik om in te gaan?
    Eigenlijk maar een keer angst, of beter een hele hoop zenuwen gehad bij Stealth vanwege de hoogte. Het was nog geen Scream momentje, zoals sommigen beleven maar toch

    Welke attractie die normaal voor kinderen bedoeld is vind je stiekem leuk en zal je nooit overslaan?

  3. #3

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Welke attractie die normaal voor kinderen bedoeld is vind je stiekem leuk en zal je nooit overslaan?
    Simpel: alles van Zamperla of C constructeurs met molentjes met bakjes die je kan laten draaien.

    Om mijn favoriet te noemen: De Dansende Ballonnen in Bellewaerde. Ik heb al veel slachtoffers gemaakt in die dingen, aangezien ik geen misselijkheidsgrens heb, blijf ik als een gek doordraaien terwijl de meesten door het centrifuge effect geen lucht meer krijgen. Dat dit de meest intense attractie van Bellewaerde geworden is, ‘t is ver gekomen ...

    Wat is je meest gênante moment ooit in een pretpark?

  4. #4

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Wat is je meest gênante moment ooit in een pretpark?
    Het was in de hete zomer van 2003 in - toen nog - Six Flags Belgium. Die dag moet volgens mij de heetste dag geweest zijn die ik ooit heb meegemaakt (37,5°C). En uiteraard is het op zo'n hete dag zeer aangenaam om een ritje mee te pikken op Radja River. Toen in die periode waren flinterdunne beige of witte broeken dingen die vrij vaak gedragen werden. Ik dacht toen 's ochtends nog "Ik kleed mij niet te warm" en had een dunne beige short aan en een witte t-shirt. En natuurlijk moet je net op dat moment zo ongeveer elke golf of eender welke spetter op je lijf krijgen. Resultaat: dunne beige short, witte t-shirt...is eigenlijk zo goed als transparante kledij. Laat mij toen die dag ook nog een flashy boxershort aan hebben ook. En op zo'n hete dag was er niet veel volk in het park, maar elke mens die we op dat moment tegen kwamen moest toch eens kunnen vertellen over mijn see-through kleren en opvallende boxershort!

    Heb je ooit een krop in de keel gekregen toen je een attractie voor de eerste keer deed omdat je die zo goed vond?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •