X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 134

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten

    Nieuwe vraag: welk niet zo voor de hand liggend item zou iedereen in zijn handtas of broekzak moeten bijhebben?
    (Ik zeg: een rolletje plakband!)

    Waarom heb je plakband nodig in je handtas of broekzak? Of bedoel je Duct tape
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  2. #2

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    Waarom heb je plakband nodig in je handtas of broekzak? Of bedoel je Duct tape
    Nee, ik bedoel gewone doorzichtige plakband. maar dan wel van het soort dat je met de hand kan afscheuren. Soms is dat gewoon enorm handig om problemen onderweg op te lossen. Het beste voorbeeld tot nu toe was die ene keer dat de kettingkast van mijn fiets loskwam, waardoor ik niet meer kon rijden (ketting zelf was niet stuk, maar de kast hing in de weg waardoor mijn trappers niet meer 360° rond konden). Ik heb de kast snel geïmproviseerd in elkaar gezet met mijn plakband en bespaarde me zo een lange wandeling! Later heb ik de kettingkast definitief laten herstellen. Dit is het beste voorbeeld, maar er zijn er nog. Steek dus allemaal een rolletje plakband in uw handtas

    Welk minder voor de hand liggend voorwerp zou jij meenemen in je handtas of broekzak?
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •