X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 134

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #16

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Ja, in Radja River. Het was toen een vrij koude dag tijdens Halloween, maar mijn gezelschap wou toen persé Radja River doen. Maar iedereen weet hoe nat dat ding kan zijn. En daar had ik toen op die dag geen zin in. Dat waterplafond op het einde stond toen gelukkig uit, maar ik had geen zin om die finale golf over mij heen te krijgen. En aangezien ik net de pech zou hebben, ben ik rechtgestaan en vlug aan de overkant gaan zitten. Foei, Kristof!

    Nieuwe vraag: heb je ooit een ongeluk meegemaakt in een pretpark?
    Nee, gelukkig maar. Echter op vakantie in Turkije heb ik wel ens geluk gehad. Een jet-ski show op het strand liep toen fout en één van de jet-ski's vloog met volle snelheid het strand op. Denk zo een 3 personen naast mij, gelukkig voor mij, maar jammer voor de persoon dat er dan wel onderstak.

    En het jaar nadien is er een meisjes door het duiken van een boot, tegen de bootrand gebotst met haar hoofd. Vol bloed op het strand gebracht, iedereen in paniek. Men dacht dat er een haai zat. Spijtig voor dat meisje zaten we op een stukje strand dat alleen per boot bereikbaar was. Dus iederee terug de boot op voor een half uur. Dan pas kon het kind naar het ziekenhuis.

    Nieuwe vraag : Ben je ooit bedrogen geweest, op eender welke manier?
    Laatst gewijzigd door punisher; 17-07-18 om 06:19.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •