Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
Nee, ik bedoel gewone doorzichtige plakband. maar dan wel van het soort dat je met de hand kan afscheuren. Soms is dat gewoon enorm handig om problemen onderweg op te lossen. Het beste voorbeeld tot nu toe was die ene keer dat de kettingkast van mijn fiets loskwam, waardoor ik niet meer kon rijden (ketting zelf was niet stuk, maar de kast hing in de weg waardoor mijn trappers niet meer 360° rond konden). Ik heb de kast snel geïmproviseerd in elkaar gezet met mijn plakband en bespaarde me zo een lange wandeling! Later heb ik de kettingkast definitief laten herstellen. Dit is het beste voorbeeld, maar er zijn er nog. Steek dus allemaal een rolletje plakband in uw handtas

Welk minder voor de hand liggend voorwerp zou jij meenemen in je handtas of broekzak?
Heb ooit eens een stel pantoffels meegenomen omdat het zo nat was, dan kon ik men natte schoenen uitdoen in de auto en men pantoffels aandoen, wel was het zo dat de zakkencontrole een beetje gênant was. Want wie neemt er nu ook pantoffels mee...