In 2002 gingen we met de familie in de zomer naar Egypte, meerbepaald naar Hurghada. En ik denk dat dat zo'n beetje de meest legendarische reis ooit moet geweest zijn, vooral dan omdat alles, maar dan ook alles fout is gelopen. Eerst en vooral was het ondraaglijk heet daar. 48°C 's morgens, ongeveer 55°C in de namiddag. Na de eerste dag dus onmiddellijk verbrand, met open wonden tot gevolg. Dat in combinatie met een zonneslag en dus héél veel overgeven en vier dagen lang mijn kamer niet uitgeweest. Kon het nog erger? Jawel hoor. Na vier dagen uitzieken op uitstap geweest naar het centrum van Hurghada, daar overvallen geweest en geld gestolen. Dan in het hotel gegeten, plots zeer ziek worden met overgeven en diarree tot gevolg. En geen klein beetje diarree hoor. Om het plastisch uit de drukken: ge zou de kalk van de pot gesch*ten hebben. Drie dagen voor we naar huis vertrokken ging het beter en toch nog een beetje van de vakantie geprofiteerd tot...ik een oorontsteking kreeg een dag voor vertrek. En ik kan je verzekeren: een ooronsteking hebben en druk in je oren op het vliegtuig, da's ook om naar beneden te springen. Topreisje hoor

Vraag: Ben je ooit ver gegaan om het hart van je (ex)geliefden te winnen?