X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 134
  1. #61

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 8banen Bekijk Berichten
    Alle parken in de Verenigde Staten. Ik heb voor mijzelf besloten om als het kan nooit naar de VS te reizen, vanwege de respectloze en onwaardige manier waarop ze mensen behandelen bij 'veiligheidscontroles' op luchthavens enzo. TSA en andere toestanden (pat-downs, full body scanners...).

    Volgende vraag:
    Heb je ooit iets heel gênant meegemaakt terwijl je een rit maakte in een attractie?
    Wat bedoel je met TSA, wat doen die verkeerd volgens jou? Trouwens, full body scan wordt meer en meer gebruikt, ook in Europa op reizen niet naar de VS (bv Schiphol) Pat downs doen ze enkel als er reeds bij de eerste controle iets niet juist is, maar dat is ook op elke luchthaven zo. In India zijn Pat Downs doodnormaal elke keer als je de metro neemt, zelfs zonder voorafgaande screening. En wat dan te zeggen van voetbalmatchen?

    Als je daar aanstoot aan gaat blijven nemen, dan vrees ik dat je jezelf heel hard gaat beperken op vlak van reizen/ bezoekjes...



    Als antwoord:
    Als 8-jarige kreeg ik ooit een superharde opstoot van diarree in It's a Small World. Spijtig genoeg waren we net het gebouw binnengevaren, dus kon ik het niet uithouden. Gelukkig voor mij was het heel rustig en zat er niemand anders dan gezinsleden in het bootje en was het een regenachtige dsg zodat mijn jas de natte delen bedekte. Vlug naar het hotel (gelukkig Disneyland hotel), een verse broek aandoen, een immodium innemen en (nu komt het) een maandverband van mama in een verse onderbroek. En daarna terug het park in, zonder verdere ongelukken, maar wel op mijn ongemak. Jaren later steken mijn zussen het nog altijd door...


    Nieuwe vraag: welke films heb je pas gekeken nadat je in een attractie het verhaal hebt opgepikt?
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 12-04-18 om 10:01.

  2. #62

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Tot nu toe nog geldt dat voor geen enkele filmserie, al kijk ik sowieso heel weinig televisie (wat mij als jonge tiener wel wat problemen opleverde tijdens het eerste jaar Engelse les op school). Bij filmgerelateerde attracties heb ik dus soms het probleem dat ik het thema niet goed snap.

    Nieuwe vraag: Heb jij ooit iets gedaan waarvan je ouders zeiden dat je het zeker niet mocht/moest doen? En zo ja, hoe is het afgelopen?
    Once you sit back, you never go back.

  3. #63

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Tot nu toe nog geldt dat voor geen enkele filmserie, al kijk ik sowieso heel weinig televisie (wat mij als jonge tiener wel wat problemen opleverde tijdens het eerste jaar Engelse les op school). Bij filmgerelateerde attracties heb ik dus soms het probleem dat ik het thema niet goed snap.

    Nieuwe vraag: Heb jij ooit iets gedaan waarvan je ouders zeiden dat je het zeker niet mocht/moest doen? En zo ja, hoe is het afgelopen?
    De standaard zaken vooral, niet roken geen drugs. Drugs nooit gedaan en roken is één keertje. Was niks voor mij

    Nieuwe vraag: Wat was de ergste pijn die je ooit meegemaakt hebt, en waarvan je hoopt het nooit meer mee te maken?

  4. #64

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Tot nu toe nog geldt dat voor geen enkele filmserie, al kijk ik sowieso heel weinig televisie (wat mij als jonge tiener wel wat problemen opleverde tijdens het eerste jaar Engelse les op school). Bij filmgerelateerde attracties heb ik dus soms het probleem dat ik het thema niet goed snap.

    Nieuwe vraag: Heb jij ooit iets gedaan waarvan je ouders zeiden dat je het zeker niet mocht/moest doen? En zo ja, hoe is het afgelopen?
    Roken! Hoewel mijn ma zelf een roker is, werden we als klein mannekes genoeg gewaarschuwd dat roken ongezond is. En dan ging ik naar het middelbaar en trok ik op met enkele gasten die rookten. En toen was ik ook vertrokken. Ik heb in totaal toch wel 18 jaar lang gerookt, maar vorig jaar beslist om te stoppen. Met succes, want inmiddels ben ik nu een half jaar rookvrij!

    Next question: heb je ooit iets gedaan in dronken toestand waar he je nu nog om schaamt?

  5. #65

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    De standaard zaken vooral, niet roken geen drugs. Drugs nooit gedaan en roken is één keertje. Was niks voor mij

    Nieuwe vraag: Wat was de ergste pijn die je ooit meegemaakt hebt, en waarvan je hoopt het nooit meer mee te maken?
    In een wespennest trappen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten

    Next question: heb je ooit iets gedaan in dronken toestand waar he je nu nog om schaamt?
    The Forbidden Caves op openingsavond? Ik vond het een fantastisch ding die eerste rit, bij een gewoon bezoek kwam ik erachter hoe dat kwam .

    Heb je ooit moeten overgeven in een pretpark? Ik heb het vage gevoel dat deze al eens geweest is (misschien zelfs van mezelf), maar dan kan er iemand anders antwoorden hé .

  6. #66

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Nee, maar ik heb ooit eens bijna in kots getrapt en spetterpoep opgelopen in een pretpark, zie http://board.pretparken.be/content.p...Fun-01-11-2016

    Welk pretpark wacht al het langst op een her-bezoek van jou (+ hoe lang al)?

  7. #67

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Welk pretpark wacht al het langst op een her-bezoek van jou (+ hoe lang al)?
    Ik heb Bouwewijn park al wel eens gedaan als kind, weet niet meer hoe lang geleden precies... Maar volgende week ga ik eindelijk eens terug om die coaster op de counter te gaan zetten. En daarna zien ze mij daar waarschijnlijk nooit meer terug of ze moeten daar een nieuwe achtbaan zetten.


    Wat zou jij doen moest je aan een treinwissel staan, met een pistool op je hoofd gericht. Op het ene spoor ligt je vrouw vastgebonden, op het ander je zoon/dochter. Dit zijn de enige twee sporen waar de trein naar toe kan, de trein die elk moment kan voorbij razen. Wat doe je...

  8. #68

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    De keuze tussen een wederhelft en een kind wil je niet maken. Het is ook een beetje egoïstisch om niets te doen en gewoon op je kogel te wachten: want dan blijft de laatste alleen achter. Dan blijft de vraag welk trauma is het ergst. Je kind dat zonder de andere ouder moet leven, wetende dat door jouw toedoen zo is. Of je wederhelft die moet verdragen dat je je kinderen te grabbel gooit als het er op aankomt.
    Op dit moment zou ik voor een dood kind kiezen: ik zou het niet kunnen verdragen dat mijn kind weet dat ik ervoor gezorgd heb dat hij/zij maar één ouder meer heeft. Liefdes komen en gaan, maar een kind dat van jou is blijft dat ongeacht wat je doet.

    Het is wel aannemelijk dat die beslissing van uitkomst wisselt naarmate je ouder wordt.

    Wat is de meest waarschijnlijk manier dat jij in zo'n situaties verzeild zou geraken?
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 15-04-18 om 11:37.

  9. #69

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    we gaan hier wel de lugubere kant op hé...

  10. #70

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Antwoord op de vraag: Momenteel kan ik niet in bovenstaande situatie verzeild geraken omdat ik geen partner en geen kinderen heb.
    Nieuwe vraag: Wat is het meest frustrerende dat je ooit meemaakte in een pretpark?
    Once you sit back, you never go back.

  11. #71

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Antwoord op de vraag: Momenteel kan ik niet in bovenstaande situatie verzeild geraken omdat ik geen partner en
    Eerder een antwoord naast de vraag hè schat...

    Zelfs als je beiden wel had zou je er op die manier vanaf maken met 'dat gebeurt niet', terwijl de vraag is: Als het gebeurt, hoe zou het dan zover gekomen zijn? In jou geval impliceert dat dat je eerst een partner en kind moet oplopen en dat jij, een van hen of iemand anders dan wat moet uitspoken om uiteindelijk tot die situatie te geraken...

    Maar laten we eerlijk zijn: dat is zou een wel heel droog antwoord zijn.
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 15-04-18 om 15:43.

  12. #72

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Antwoord op de vraag: Momenteel kan ik niet in bovenstaande situatie verzeild geraken omdat ik geen partner en geen kinderen heb.
    Nieuwe vraag: Wat is het meest frustrerende dat je ooit meemaakte in een pretpark?
    Veel te laat aankomen op de parking van Parc Asterix als het super druk is. Zeker een half uur staan aanschuiven voor op de parking te geraken. Dan parking ticket gekocht, laat ik dat toch vallen zeker. Dus dat dan gaan zoeken. Vervolgens ons gratis FortFun tickets gebruik voor in het park te geraken. Eerst naar het service point, na 15 min daar moesten we naar de guest house. Na een goei 45 min daar eindelijk in het park. Denk dat het toen 12.00 was en we dus een goei 2 uur kwijt waren, toen was ik echt zo slecht gezind uit frustratie .

    Wat was de grootste teleurstelling die je ooit meemaakte in een pretpark?

  13. #73

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Vernemen dat Colossos al 2 dagen dicht is ... op het moment dat ik net fastpassen had gekocht ... in Heide Park! Bovendien hebben we toen geen compensatie gekregen (b.v. fast-ticket voor een andere attractie). Zie: http://board.pretparken.be/showthrea...amp-12-08-2016

    Heb je ooit met een niet voor de hand liggend object een attractie bereden? Zelf mocht ik een paraplu meenemen op de Rutschebanen van Tivoli.

  14. #74

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Vernemen dat Colossos al 2 dagen dicht is ... op het moment dat ik net fastpassen had gekocht ... in Heide Park! Bovendien hebben we toen geen compensatie gekregen (b.v. fast-ticket voor een andere attractie). Zie: http://board.pretparken.be/showthrea...amp-12-08-2016

    Heb je ooit met een niet voor de hand liggend object een attractie bereden? Zelf mocht ik een paraplu meenemen op de Rutschebanen van Tivoli.
    Voor een Anubis-marathon had ik eens zo'n tellertje waar je met je duim op een knopje kunt duwen meegenomen op de coaster. Op het eerste ritje van de dag druk ik bij de launch op het knopje, waarna het ding ineens wegvliegt en ik heb het nooit meer teruggezien. Les meer dan geleerd; ze verbieden (meestal) niet voor niets losse voorwerpen op een achtbaan.
    Voor degenen die willen weten hoe het afliep: we deden ongeveer vijftig ritjes die dag, niet genoeg om het vorige 'record' van (leden van) ons groepje te verbreken, voornamelijk omdat de coaster er rond 3-4 uur de brui aan gaf.
    Sidenote: in Six Flags St. Louis werd ik ook verplicht om mijn heuptasje - met portefeuille, gsm en fototoestel - gewoon aan te houden op Batman: the Ride. Het zat allesbehalve comfortabel.

    Ben je al wel eens in een ruzie bezeild geraakt met andere gasten (die je niet kent) in een pretpark?

  15. #75

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ben je al wel eens in een ruzie bezeild geraakt met andere gasten (die je niet kent) in een pretpark?
    Vorig jaar in DLRP, in de wachtrij van Sneeuwwitje. Voor ons staan er 4 "Franse" mensen aan te schuiven. Tegen dat we 10min later bijna aan de instap komen waren het er al 12! Mijn commentaar konden ze blijkbaar niet apprecieren want 1 "dame" vond het nodig ons uit te schelden en naar ons uit te halan met de vlakke hand. Ze heeft dan zelfs nog uitgehaald naar een vrouwelijke castmember die tussenbeide kwam. De security heeft de groep dan onder luid applaus van iedereen uit de wachtrij gehaald en vriendelijk verzocht de rest van de dag door te brengen buiten het park.

    Nieuwe vraag: Wat is de natste attractie die je ooit gedaan hebt in een pretpark? En het moet zelfs geen waterride zijn
    Laatst gewijzigd door fkl8; 18-04-18 om 11:12.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  16. #76

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Voor een Anubis-marathon had ik eens zo'n tellertje waar je met je duim op een knopje kunt duwen meegenomen op de coaster. Op het eerste ritje van de dag druk ik bij de launch op het knopje, waarna het ding ineens wegvliegt en ik heb het nooit meer teruggezien. Les meer dan geleerd; ze verbieden (meestal) niet voor niets losse voorwerpen op een achtbaan.
    Voor degenen die willen weten hoe het afliep: we deden ongeveer vijftig ritjes die dag, niet genoeg om het vorige 'record' van (leden van) ons groepje te verbreken, voornamelijk omdat de coaster er rond 3-4 uur de brui aan gaf.
    Sidenote: in Six Flags St. Louis werd ik ook verplicht om mijn heuptasje - met portefeuille, gsm en fototoestel - gewoon aan te houden op Batman: the Ride. Het zat allesbehalve comfortabel.

    Ben je al wel eens in een ruzie bezeild geraakt met andere gasten (die je niet kent) in een pretpark?
    ja, het opmerkelijkste verhaal hierover komt uit Walibi waar een groep jonge Marokkaanse meisjes het oké vond over en onder de hekken te kruipen bij Radja River en zo iedereen voorbij te steken. Wij (Fred en ik)spraken hen daarop aan en kregen de wind van voren. OPm alles nog erger te maken verwittigden ze hun mannelijke gezelschap die ons stonden op te wachten aan de uitgang en ons meermaals bedreigden bij de stukken waar je passeert onder de brug en de grote bocht voor de tunnel. Uiteindelijk operatrice ingelicht, die de security gebeld. Enkel brede kerels vingen ons op aan het einde van het ritje en zorgden dat we veilig de attractie konden verlaten. Ze zorgden er ook voor dat de groep later verdween en we hen gelukkig niet meer tegenkwamen.

    Ben je ooit geweigerd bij een attractie vanwege uw lichaamsbouw (te groot, te dik,...)

  17. #77

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    ja, het opmerkelijkste verhaal hierover komt uit Walibi waar een groep jonge Marokkaanse meisjes het oké vond over en onder de hekken te kruipen bij Radja River en zo iedereen voorbij te steken. Wij (Fred en ik)spraken hen daarop aan en kregen de wind van voren. OPm alles nog erger te maken verwittigden ze hun mannelijke gezelschap die ons stonden op te wachten aan de uitgang en ons meermaals bedreigden bij de stukken waar je passeert onder de brug en de grote bocht voor de tunnel. Uiteindelijk operatrice ingelicht, die de security gebeld. Enkel brede kerels vingen ons op aan het einde van het ritje en zorgden dat we veilig de attractie konden verlaten. Ze zorgden er ook voor dat de groep later verdween en we hen gelukkig niet meer tegenkwamen.

    Ben je ooit geweigerd bij een attractie vanwege uw lichaamsbouw (te groot, te dik,...)

    Hey, eerlijk zijn he Bob. Ik met mijn gruute muil moest er weer iets op zeggen, jij zei nog achteraf 'waarom zweeg je gewoon niet' Langs de andere kant, als die dreiging er niet was om dat krapuul tegen te komen had ik nooit Dalton Terror gedaan.

    Antwoord op de vraag: als je bedoelt dat een operator op voorhand zei dat het niet ging lukken of dat ik niet mag, neen. Wel al bij de Viking Roller Coaster in Energylandia en eind vorig seizoen bij Anubis walk of shame mogen doen. Toch een serieuze wake up call...

    Antwoord op Mario's vraag: Walhalla van Blackpool is zowat één van de natste attracties die ik ken, maar heb ik toch een poncho aangedaan. Ik herinner me ook enorm soaked uit de splashbattle van Mirabilandia te stappen.


    Nieuwe vraag: stel dat je 1 miljard euro krijgt op de voorwaarde dat als je het geld aanneemt je ouders en broers/zussen binnen de 5 jaar zullen sterven. Niet allemaal gelijk en niet meteen, je weet niet wanneer maar je weet wel dat ze in die 5 jaar gaan komen te gaan. Neem je het geld aan of weiger je?


    (misschien is dat nogal luguber maar zulke ethische vragen vind ik best interessant)




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Sidenote: in Six Flags St. Louis werd ik ook verplicht om mijn heuptasje - met portefeuille, gsm en fototoestel - gewoon aan te houden op Batman: the Ride. Het zat allesbehalve comfortabel.

    Ze doen daar nog altijd zo kut dus bij Batman daar. Ik had daar het lumineuze idee om mijn schoenen uit te doen (ze zaten nogal los) aangezien ik daar een meisje uit de trein zag stappen zonder schoenen. Mocht dus ging ik vanuit, alleen nadat de beugels dicht waren en ze de beugelcontrole hadden gedaan kwam een OP met mijn schoenen af vragend van wie ze zijn. Ik kreeg ze in mijn handen geduwd en de trein werd gedispatched.

    SF St Louis staat over 2 maanden ook weer op het programma maar die Batman sla ik garanti over.

  18. #78

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten


    Nieuwe vraag: stel dat je 1 miljard euro krijgt op de voorwaarde dat als je het geld aanneemt je ouders en broers/zussen binnen de 5 jaar zullen sterven. Niet allemaal gelijk en niet meteen, je weet niet wanneer maar je weet wel dat ze in die 5 jaar gaan komen te gaan. Neem je het geld aan of weiger je?


    (misschien is dat nogal luguber maar zulke ethische vragen vind ik best interessant) .

    Ik neem het geld met 100% zekerheid niet aan. De gezellige zondag namiddagen met de familie is gewoon veel leuker dan 1 miljard euro. Trouwens als mijn familie dood zou zijn, met wie moet ik dat geld dan delen. Als ik ooit rijk word, dan deel ik het geld liefst onder mijn ouders,zus,kinderen en schoonouders, petekindjes enzo.

    Nieuwe vraag: Stel je gaat met jou kindje dat net in een achtbaan mag naar een pretpark/kermis waar een credit staat waarin het kind mee inkan. Echter het kind wil niet en jij wil de credit wel scoren. Verplicht je dan u kind om mee te gaan? Laat je het alleen wachten, of sla je de credit toch over?

  19. #79

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Kan ik het kind op de track van de coaster leggen en 1 miljard euro incasseren? Of verwar ik hier meerdere eerdere vragen?

  20. #80

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Kan ik het kind op de track van de coaster leggen en 1 miljard euro incasseren? Of verwar ik hier meerdere eerdere vragen?
    U verward meerdere vragen .

    Stel je gaat met jou kindje dat net in een achtbaan mag naar een pretpark/kermis waar een credit staat waarin het kind mee inkan. Echter het kind wil niet en jij wil de credit wel scoren. Verplicht je dan u kind om mee te gaan? Laat je het alleen wachten, of sla je de credit toch over?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •