Bij de tweede GSM die ik ooit kocht - toch alweer een aantal jaar geleden - werkte vanaf het begin de microfoon niet goed, waardoor ik onmogelijk op een normale manier kon telefoneren. Alles wat ik zei, was nauwelijks te verstaan voor de persoon aan de andere kant van de lijn. Hierdoor eindigde de helft van mijn gesprekken in een ruzie. Uiteindelijk heb ik die GSM terug naar de fabriek gestuurd voor herstelling. Enige tijd later kreeg ik hem terug. Alle menu's stonden weer op fabrieksinstelling, maar .... die microfoon werkte nog steeds even slecht en een normaal gesprek was nog steeds onmogelijk. Dus ja, ik voelde me inderdaad bedrogen Hoewel ik het nooit zal kunnen bewijzen, verdenk ik hen ervan dat ze mijn toestel gewoon in dezelfde staat teruggestuurd hebben in de hoop dat ik een nieuw exemplaar zou kopen (zodat zij meer geld zouden verdienen). Ik heb inderdaad een nieuwe GSM gekocht, maar helaas voor hen van een ander merk

Eigenlijk heb ik met elektronische herstellingen tot nu toe welgeteld één goede ervaring gehad. De rest was bedrog

Nieuwe vraag: welk niet zo voor de hand liggend item zou iedereen in zijn handtas of broekzak moeten bijhebben?
(Ik zeg: een rolletje plakband!)