Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Ik heb het gevoel dat veel mensen gewoon naar de Efteling gaan omdat ze trotse Nederlanders zijn die uit principe graag naar de Efteling gaan. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik begrijp volledig wat je bedoeld en volgens mij is dit de reden dat de Efteling nooit zo goed gaat aanslaan bij niet-Nederlandstaligen, al maakten ze alle attracties meertalig.

Ik heb me onthouden van de stemming want ik vind de vraag te vaag. Als ik een horde fanboys bezig hoor, vind ik dat zei Efteling Overroepen, maar als ik een bende Walibi Holland fanboys tekeer zie gaan denk ik dat het punt van de Efteling hen ver voorbijgaat. Voor zover ik weet is er over dit soort meningen geen consesus, dus kan ik moeilijk beoordelen of de Efteling als park overroepen is of niet.

Ik heb wel altijd een zwak gehad voor de Efteling, kom er zeer graag en overweeg om de zoveel maanden een abonnement te nemen. Maar toch ben ik na elk bezoek - ondanks leuke momenten en knappe staaltjes pretparktop - blij dat ik dat niet gedaan heb, want het park laat me toch altijd ergens op mijn honger zitten.