X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1

    [Planet Coaster] Familiepark Bergen

    Ik wou al lang eens een pretparkje bouwen in Planet Coaster met een verhaal, maar door tijdsgebrek had ik de mogelijkheid niet.
    Hier is dan Familiepark, een klein parkje in het fictieve dorpje Bergen.

    Het verhaal:
    We zitten in het jaar 1987, enkele grotere parken in Europa beleven een groeiperiode. In het Oost-Vlaamse dorpje Bergen heeft een ondernemer het idee om een recreatie/pretparkje te bouwen: Familiepark Bergen.





    De poort naar het nieuwe park, dat binnen zeven maanden moet openen.



    Zeg me wat jullie ervan vinden en ik hoop dat Familiepark Bergen nog een mooie toekomst te wachten staat.

  2. #2

    Re: [Planet Coaster] Familiepark Bergen

    Veel is er natuurlijk nog niet te zien, maar ik ga dit zeker opvolgen!

  3. #3

    Re: [Planet Coaster] Familiepark Bergen

    Seizoen 1988, het park is succesvol geopend. Men verwachtte geen reusachtige bezoekersstroom, maar er zijn toch meer bezoekers langs geweest dan verwacht.

    Het park opende niet als een reusachtig park, maar als een regionaal familiepark.

    De foto's:

    Wanneer je de parking op rijd:



    De ingang van het parkje:



    Er is in het midden van het park een gebouwtje waar je allerlei eten en drinken kunt kopen.



    Er is ook één mechanische attractie, een wellenflug met de zeer orginele naam: Wellenflug.



    Ook zijn er her en der speeltoestellen te vinden.



    En ten slotte heeft de eigenaar al een koopje gedaan voor volgend seizoen. Een bepaalde attractie uitbater gaat op pensioen en zijn kinderen wilden zijn attractie niet overnemen, dus heeft de eigenaar van familiepark Bergen deze attractie voor een prikje gekocht. Hier al een foto, wat zou het kunnen worden?



    Alvast sorry voor de meldingen, bij volgende posts zal ik hierop letten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •