X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1

    [Monde Sauvage] 2018

    Voor de meesten is Monde Sauvage wellicht een onbekender park, want het licht ook wat dieper in het land, meer bepaald in Aywaillie in Luik. Het park is een dierentuin en safaripark, maar heeft net naast de deur ook het avonturenpark Fraxinus.

    Dit jaar breidt het park verder uit met 2 nieuwigheden:
    - De toendra van de ijsberen
    - De jungle dome met gordeldieren en aldabra reuzenschildpadden

    Zelf ben ik er nog niet geweest, maar ik overweeg er wel eens te gaan dit jaar!

  2. #2

    Re: [Monde Sauvage] 2018

    Ik was in M.S. op 1 nov. 2017: zonnig en (zeker in de voormiddag) weinig volk. In een zoo is drukte niet zo erg, maar voor Fraxinus kwam de kalmte ons goed uit. Dit is een soort klim- en speelparcours, doch zonder vaste route en na de introductie ook zonder begeleiding. Je kan sommige delen dus skippen of meerdere keren doen. Zeker een aanrader in gezelschap van kinderen (> 5 jaar).

    Leuk om te horen van de uitbreiding, al zou ik grondige opknapwerk meer waarderen. De paden waren naar mijn goesting vaak te beslijkt en de kooien en gebouwen zijn er van het niveau Olmense Zoo. Je kan er ook met de wagen een safari afleggen, dat hebben we niet gedaan. Een soort Beekse Bergen van den Aldi dus ... en een wereld (!) van verschil met die andere Waalse dierentuin.

    Voor mij biedt M.S. te weinig om enkel hiervoor terug te komen, maar dit is wel te combineren met de Ardennen, Plopsa Coo of PHL.

  3. #3

    Re: [Monde Sauvage] 2018

    Ik heb hier nog tickets liggen om binnenkort eens te gaan. Enig idee wanneer de nieuwigheden openen?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •