Ik heb gestemd op 'niets veranderen', maar dan interpreteer ik dit wel als dat de baan er ook niet ruwer op word. Niet dat ik vind dat de Weerwolf nu al op het randje zit, verre van zelfs: ik kan de baan echt nog niet ruw noemen.

De Weerwolf heeft enkele zeer mooie airtimemomentjes die al meer dan vijftien jaar uit de houten constructie en track voortvloeien: hier een dikke laag staal over smeren zou de ritervaring volgens mij niet genoeg erop vooruit helpen. Een paar inversies erbij klink misschien leuk, maar ik vind de Weerwolf zo leuk als attractie waar bijna alle bezoekers van Walibi in durven. Dus zelfs als die matige first drop zo'n rollover drop zou worden, zou ik het niet per se een verbetering vinden.

Een RMC in Walibi zie ik echter wel zitten, maar dit mag van mij ook een volledig nieuwe baan zijn en waarom ook niet: ineens een T-rex of Raptor track (ervan uitgaande dat die laatste met een deftige capaciteit kan draaien). Die dingen zijn misschien niet moeders mooiste, maar als ik RMC ken geven ze vast en zeker wel een goede rit weg.