X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Weerwolf RMC'en, retracken of...?

Stemmers
28. Je mag niet op deze poll stemmen
  • RMC I-box Track behandeling zoals Robin Hood

    6 21,43%
  • Retracken met hout door GCI of RMC (of ander)

    14 50,00%
  • Niets veranderen, gewoon orgineel!

    6 21,43%
  • Platbranden en een nieuwe/betere houten achtbaan

    2 7,14%
  • Andere (eigen) optie

    0 0%
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23
  1. #21
    borisvdd
    Guest

    Re: Weerwolf RMC'en of retracken?

    Wij durven Weerwolf zelfs al over slaan omdat het écht niet leuk meer is. Als het regent of pas geregend heeft, dan is hij wél nog leuk, maar eigenlijk is het een erg oncomfortabele rit geworden.
    Het is altijd al een nét-niet achtbaan geweest: trage takelketting, een first drop die niet tot op de grond komt, enorm ruime bochten die "pauze" geven in de actie, nergens krijg je echt een kick-gevoel en de laatste twee bunnyhops waren erg leuk in het begin, nu breken ze bijna je rug.
    Neenee: afbreken en een kick-ass houten achtbaan plaatsen.

  2. #22

    Re: Weerwolf RMC'en of retracken?

    Ik heb gestemd voor retracken om de baan weer optimaal te laten aanvoelen. Ik denk eerder aan GCI, want na een ritje op GhostRider in Knott's Berry Farm kan ik mij wel in zoiets vinden. Weerwolf is een klassieker die echt goed kan zijn, als de baan goed onderhouden is. Een beetje werk mag dus zeker gebeuren om hem weer te laten schitteren.

    Ik ga wel akkoord met de andere hier om een RMC naar Walibi te brengen, maar ik zou dan liever een volledig nieuwe zien. Plaats genoeg Hoewel het niet in de eerste 5 of 7 jaar (twee jaar tussen voor er een nieuwe grote investering is) zal zijn vrees ik
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  3. #23

    Re: Weerwolf RMC'en of retracken?

    Het is voor mij te lang geleden dat ik hem nog deed om er een goed oordeel over te vellen.
    Ik weet wel dat ik het altijd een leuke baan vond, en het misschien spijtig zou vinden om hem zien te vertrekken/veranderen.
    Ook vind ik de Ibox-coasters van RMC, die ik gedaan heb/waarvan ik on rides heb gezien, niet allemaal even geslaagd. De grotere vond ik zalig (of er leuk uitzien). Maar de kleinere waren/leken voor mij net iets te bruut.

    Dus gewoon houden die handel, want ik zou het spijtig vinden moest de eerste houten baan in België zo verdwijnen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •