X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Disneyland Resort Paris 31/1/18 en 1/2/18 - De avonturen van een gestoorde pretparkfan

    Het eerste Disney-Paris-TR zonder het woord 'storing' moet dus nog altijd geschreven worden. Al beschikken ze er wel over een heel leger technici om de veelvuldige euvels doorgaans snel te verhelpen.

    Van mijnentwege geen WC-klachten over DLRP. Liever een automatische spoeling dan hurkend à la française. Dat heb ik in de pretparkwereld enkel meegemaakt in het Italiaanse Movieland/Caneva, dus ook blootvoets in het waterpark-deel.

    Shooters waarbij je extra hoge punten krijgt bij meermaals treffen van hetzelfde target ... ze mogen de bedenker ervan voor mijn part meermaals treffen! Ten eerste lijkt me hetzelfde doel bij herhaling op dezelfde plek raken in een real combat (ik ben volbloed pacifist, ook achter de PC) weinig eh ... doeltreffend. Ten tweede vergt dit - in darkride-modus - weinig technische vaardigheden van de schutter, ook al bewegen de targets. En ten derde gaat zodoende een groot deel van het overige decor aan je verloren. Ja, ik heb het ook over COT in Wal.

    Heb je geen gebruik gemaakt van de gratis fastpassen? Nu ja, ik lees dat het er toen vaak weinig aanschuiven was. Bovendien blij te lezen dat een single-rij bij de waterschildpad soelaas bracht. En criminelen tonen doorgaans weinig interesse voor wat gratis wordt aangeboden, niet?

    DLRP is met kop, schouders, knie en teen het meest weerbestendige (dubbel)park in Europa (Plopsa Hasselt wil je echt niet meemaken op een druilerige vakantiedag). Quasi al het aanschuiven gebeurt overdekt en BTM is de enige echte topper die grotendeels in openlucht opereert.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 12-02-18 om 09:32. Reden: Klowte tablet toetsenbord!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •