X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 12 van de 12

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [TR] Efteling 09/02/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Eénmaal de angst is overwonnen om aan een bepaalde snelheid te moeten rijden, is rijden op de autostrade eigenlijk veel gemakkelijker dan aan laag tempo door een stad te manoeuvreren. Die Efteling- en PHL-trips komen dus wel goed! ;-)
    Technisch gezien is rijden op een autostrade inderdaad gemakkelijker (conflictvrije weg) en het lijkt mij wel duidelijk dat een achtbaanfan niet bang is van snelheid op zich Bij mij is het vooral de angst om een ongeval te veroorzaken en het feit dat je bij hogere snelheid minder tijd hebt om een beslissing te nemen.

    Heel concreet voorbeeld: op een autosnelweg heb ik vaak moeite om het juiste baanvak te kiezen, mijn ouders moeten me vaak verwittigen omdat we verkeerd dreigen te rijden. Iedereen - zelfs ik - kan perfect wegwijzers en wegmarkeringen lezen. Maar aan 100 km/u heb je slechts enkele seconden de tijd om die te lezen én te beslissen wat je gaat doen, waarbij je ook nog eens rekening moet houden met alle auto's rondom jou. Je moet natuurlijk alleen jouw bestemming zoeken ipv alle tekst te lezen, maar toch ... Bij mij lukt het momenteel vaker niet dan wel Hoe pakken jullie dat aan? Heeft iemand concrete tips?

    @Moderators: Hoewel een antwoord op deze vraag voor mij nuttig zou zijn, besef ik dat we hier offtopic beginnen te gaan. Dus deze autorijden-discussie mag verplaatst worden als jullie dat beter vinden
    Laatst gewijzigd door Azmidiske; 20-02-18 om 20:41.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •