X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 10 van de 10
  1. #1

    [Parc Bagatelle] 2018

    Benieuwd naar de nieuwigheden van dit jaar. Een eerste teaser:



    Bron: Facebook Parc Bagatelle

  2. #2

    Re: [Parc Bagatelle] 2018

    Mmm, een nieuwe achtbaan op komst?

  3. #3

    Re: [Parc Bagatelle] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Mmm, een nieuwe achtbaan op komst?
    Dat zou ik ook denken aan de hand van de visual. Wat mij betreft mag die big Apple daar vervangen worden door een degelijke kiddie van Vekoma, Zierer of zelfs Mack.

  4. #4

    Re: [Parc Bagatelle] 2018

    vervangen, vervangen gewoon bijzetten ja

  5. #5

    Re: [Parc Bagatelle] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Dat zou ik ook denken aan de hand van de visual. Wat mij betreft mag die big Apple daar vervangen worden door een degelijke kiddie van Vekoma, Zierer of zelfs Mack.
    Ik zet eerder mijn geld op een herthematisatie van Soquet nr 2 (La Spirale Express).

    Tevens werd vorig jaar de oude Carrousel afgebroken (om plaats te ruimen voor Silver Wings). Ik vermoed dat deze ook opnieuw opgebouwd zal worden in een nieuw (vlieg) thema...

  6. #6

    Re: [Parc Bagatelle] 2018

    Het park investeert toch elk jaar in nieuwigheden en opfrissingen? Een nieuwe achtbaan zou er echt wel welkom zijn, en ik gun het hen ook.

    Ik bezocht het park 2 jaar geleden en was toch best gecharmeerd.

  7. #7

    Re: [Parc Bagatelle] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Ik zet eerder mijn geld op een herthematisatie van Soquet nr 2 (La Spirale Express).

    Tevens werd vorig jaar de oude Carrousel afgebroken (om plaats te ruimen voor Silver Wings). Ik vermoed dat deze ook opnieuw opgebouwd zal worden in een nieuw (vlieg) thema...
    DAt lijkt me een goede gok, dat die zone nu aangepakt wordt zou een logische stap zijn.

  8. #8

    Re: [Parc Bagatelle] 2018

    Ik hoop ook op een retheming van die (of een andere) zone. Afgelopen jaar de eerste keer geweest en het verschil qua sfeer in de onlangs aangepakte zones en de andere zones was enorm.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  9. #9

    Re: [Parc Bagatelle] 2018

    Nieuwigheid 2018: carrousel





    Bron: Facebook Parc Bagatelle - Officiel

  10. #10

    Re: [Parc Bagatelle] 2018

    Ziet er mooi uit!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •