X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1

    Belg (18) loopt zware hersenschudding op in ‘horrorglijbaan’ in Duirneill

    De X-Stream-glijbaan in pretpark Duinrell in het Nederlandse Wassenaar is opnieuw dicht na een ongeluk. Een 18-jarige Belg raakte afgelopen zondag ernstig gewond, vermoedelijk als gevolg van een technisch mankement. Het is het zoveelste incident op de ‘horrorglijbaan’.

    Lees meer op : https://www.hln.be/nieuws/buitenland...land~a731c7ea/

    Wat zou er kunnen gebeurd zijn?

  2. #2

    Re: Belg (18) loopt zware hersenschudding op in ‘horrorglijbaan’ in Duirneill

    Als het effectief een technisch mankement zou zijn, is het enige dat ik me kan inbeelden dat die klep openging zonder dat het zou mogen.

    Echter klinkt het in mijn ogen geloofwaardiger dat die kerel de veiligheidsinstructies niet zo nauw nam en bijvoorbeeld niet met zijn rug tegen de wand stond of 'stoer' dacht te doen door één of andere stunt uit te halen.

    Ik wacht af wat er uit het onderzoek komt, maar het zou me verbazen als het keer op keer technisch misgaat met die glijbaan. Hoe komt het dat het in Plopsaqua (of andere baden met zo een glijbaan) nooit misgaat? Omdat er een medewerker bijstaat die de mensen in de gaten houdt? Kans lijkt me groot.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: Belg (18) loopt zware hersenschudding op in ‘horrorglijbaan’ in Duirneill

    zware hersenschudding. Dus een klap tegen zijn kop. Als je niet tegen de achterwand aan staat wanneer de klep open gaat dan klap je vroeg of laat inderdaad tegen de baan aan en is de kans dat je hoofd (door de kracht) naar achteren klapt en flink tegen de baan bonkt vrij groot. Klinkt dus aannemelijk. Benieuwd of we het verhaal nog ooit te horen krijgen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •