X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 107

Onderwerp: [Plopsa Hotel] 2020

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsa Hotel] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    De bouw van het Plopsa Hotel is eindelijk van start gegaan:
    Hallelujah! Dat project was toch ook al weer aangekondigd sinds 2008. Ik mag hopen dat ze dit soort uitstel niet te veel meer uithalen, hoewel het me voor overnachtingsmogelijkheden stiekem geen malle moer kan schelen.

  2. #2

    Re: [Plopsa Hotel] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Hallelujah! Dat project was toch ook al weer aangekondigd sinds 2008. Ik mag hopen dat ze dit soort uitstel niet te veel meer uithalen, hoewel het me voor overnachtingsmogelijkheden stiekem geen malle moer kan schelen.
    Mij interesseert het ook niet zo veel. Buiten dat vrees ik dat een hotel zelfs negatief kan uitpakken voor het park. Ze zeggen dat ze nu al een meerdaagse bestemming zijn. Sorry, maar ik geraak nog steeds meer dan rond op één dag en 's avonds kan je best wel het waterpark meepikken als je wilt. Door te zeggen dat ze een meerdaagse bestemming zijn, lijkt me ook uit te schijnen dat ze aan de cappaciteit niet veel willen veranderen. Indien ze de komende nieuwe attracties met een hoge capaciteit voorzien, dan wilt dat zeggen dat de tijd die ze spenderen in het park minimaal verhoogd wordt, wat de kans op een overnachting verkleind. Indien de nieuwe attracties een lage capaciteit bezitten, moeten ze langer wachten en spenderen ze veel meer tijd in het park en zo vergroot de kans dus op een overnachting.
    Ik ben dus bang dat dit hotel nog slechter zal zijn voor de operations. In tegenstelling tot Walibi, geeft Plopsaland er geen moer om hoeveel attracties je op een dag gedaan hebt. "Je kan toch een dag langer blijven en overnachten in ons hotel?", zal een goed excuus zijn om maar 1 Heidi-trein te gebruiken, 1 iemand bij De Draak te zetten, de boomstambootjes niet maximaal te vullen en extra Zamperlamolentjes te plaatsen.

    Voor Nederlandse en misschien Waalse bezoekers kan een meerdaags bezoek zeker handig zijn, zij zullen het allicht combineren met een namiddagje Belgische kust, maar wanneer ze Vlaamse toeristen willen doen overnachten op de camping of in het hotel, zullen ze moeten uitkijken dat de bezoekers niet na een dag zijn uitgekeken op het aanbod. En die evolutie kan nefast zijn voor de dagjesbezoekers en de thrillseekers die enkel voor de achtbanen(creedits) komen...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •