X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Welk nieuw park doet je popelen van verlangen?

Stemmers
13. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Lago Kortrijk (waterpark, opening in december)

    4 30,77%
  • Sportoase Schiervelde Roeselare (waterpark, opening in juni)

    0 0%
  • Attractiepark Rotterdam (pretpark, opening voorzien in 2018?)

    1 7,69%
  • Holiday Indoor (indoor gedeelte bij Holiday Park, opening in juli)

    0 0%
  • Jardin d'Acclimatation (grote make-over van het pretpark, opening in mei)

    2 15,38%
  • Parc Spirou (pretpark, opening in juni)

    6 46,15%
  • Atlantis Aquairum Xanadú (dierenpark, opening in zomer)

    0 0%
  • Nickelodeon Adventure Xanadú (pretpark, opening in najaar)

    0 0%
  • Majaland Kownaty (pretpark, opening in mei)

    0 0%
Resultaten 1 tot 8 van de 8
  1. #1

    Welk nieuw park doet je popelen van verlangen?

    Dit jaar openen er heel wat nieuwe parken in Europa. Naast enkele (indoor) pretparken zijn er ook enkele nieuwe waterparken en een dierentuin. Naar welke opening kijk je het meeste uit?

  2. #2

    Re: Welk nieuw park doet je popelen van verlangen?

    Parc Spirou lijkt me echt een verborgen toppertje te worden! Ik gun dat parkje echt het beste. Grote fan van hun keuze voor huisleverancier (Zierer ipv het goedkopere Zamperla), hun locatie (het aangename Zuiden van Frankrijk!) en hopelijk komt daar ook origineel thema bij. Ik denk niet dat een bezoekje er dit jaar al in zit, maar misschien dat het volgend jaar wel op de planning past!

  3. #3

    Re: Welk nieuw park doet je popelen van verlangen?

    Geen één waar ik echt enorm naar uitkijk eerlijk gezegd mijn stem is dan gegaan naar Lago Kortrijk. Mijn vorig bezoek aan een bad van die groep beviel me wel en aangezien ze zeggen dat Kortrijk het grootste bad wordt binnen Lago, is dat misschien wel de moeite om eens te bezoeken.

    Attractiepark Rotterdam maakte ook nog kans, maar ik betwijfel of het al in 2018 zal zijn. Of toch, het deel dat ik interessant genoeg vind.

    Verder een beetje raar dat Holiday Indoor en Jardin d'Acclimatation in de lijst staan, ik vind ze er niet echt thuishoren.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #4

    Re: Welk nieuw park doet je popelen van verlangen?

    Parc Spirou spreekt me veruit het meeste aan door de combinatie van het thema (enkele van mijn favoriete stripfiguren) en een attractieaanbod dat me toch wel de moeite lijkt.

  5. #5

    Re: Welk nieuw park doet je popelen van verlangen?

    Lago kortrijk! Zo'n zwembad op 10 minuten van mijn deur...

  6. #6

    Re: Welk nieuw park doet je popelen van verlangen?

    Ik sluit me ook aan bij 'geen een'. In het beste geval kan ik er een bescheiden interesse voor opbrengen, maar dat is niet helemaal hetzelfde als 'popelen van verlangen'.

    De jardin en Holiday indoor kan je idd bezwaarlijk nieuwe parken noemen. Al moet ik toegeven dat de vernieuwing van de Jardin mij nog het meeste interesseert.

  7. #7

    Re: Welk nieuw park doet je popelen van verlangen?

    Noot:

    Holiday Indoor heb ik erin vermeld omwille van het feit dat ik het als een "nieuw park" beschouw, wanneer ze het ook in de winter zullen openen (cfr. Mayaland Indoor in PDP).

    Jardin beschouw ik ook als "nieuw", omdat er zoveel ineens zal veranderen: grondige opknapbeurt met 17 nieuwe attracties is toch wel al mooi de moeite

  8. #8

    Re: Welk nieuw park doet je popelen van verlangen?

    Geen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •