X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 20
  1. #1

    Welk park ga je eerst bezoeken?

    Net als de meesten hier waarschijnlijk, ben ik het winterseizoen zo beu als zeer koude pap. Nog een maand en dan is het zover: dan openen de meeste parken hun deuren en zijn de opties qua pretparkbezoeken wat minder beperkt. In welk pretpark verwacht jij het seizoen te starten?

  2. #2

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Grote kans dat het Walibi Belgium gaat worden hier. Hopelijk nog op openingsdag! En hopelijk mooi weer, want dat is na pretparken hetgeen ik nu toch het hardst mis .

  3. #3

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Ik ga vermoedelijk de grens oversteken en een dagje naar PHL. Gewoon omdat het seizoen daar een week vroeger begint.
    De week erna zal Plopsaland wel op de planning staan, maar ook Walibi wil ik in de eerste weken eens langsgaan.

  4. #4

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Grote kans dat het Walibi Belgium gaat worden hier. Hopelijk nog op openingsdag! En hopelijk mooi weer, want dat is na pretparken hetgeen ik nu toch het hardst mis .
    Ach, dit is toch veel beter dan dan de regen van december en januari?

  5. #5

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Ik, waarschijnlijk Bobbejaanland maar als ik weet dat Aqualibi hun nieuwe kinderzone opent dan kan het veranderen.

  6. #6

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Bij mij is de kans het grootst dat dit Walibi wordt op de openingsdag met Rollercoaster Friends, want ervoor heb ik eigenlijk tot nog toe geen trip gepland en heb ik er ook niet echt behoefte aan. Ik hoop idd wel op mooi weer dan .

  7. #7

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Deze zondag naar de Efteling, maar dichterbij het echte seizoen zal het Eifelpark worden op 24 maart. Dag erna dan naar Slagharen en het weekend erop Walibi Belgium (afhankelijk van of ik moet werken of niet) en zondag traditiegetrouw Plopsaland De Panne.

  8. #8

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Bij mij wordt het ook Eifelpark op 24 maart en de week erna ook Walibi Belgium.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  9. #9

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Ik heb al heel wat parken gedaan ondertussen, maar voor de Europese seizoenstart zal het waarschijnlijk Phantasialand zijn Dringend weer tijd voor een bezoekje aan Klugheim!
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  10. #10

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Aan het begin van de paasvakantie vermoedelijk Plopsaland De Panne (Proximus klantendag) of Walibi Belgium.

  11. #11

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Over een week of acht - eind april dus - hoop ik grotendeels van mijn 'trauma' verlost te geraken ... en dan zal iedereen hier blij zijn omdat ik eindelijk stop met zeuren

    Ik moet er wel bij zeggen dat meerdere forumleden via PM al geprobeerd hebben om me letterlijk en figuurlijk op weg te helpen, nogmaals allemaal bedankt daarvoor
    Once you sit back, you never go back.

  12. #12

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Tot nu toe staat EP als eerste geplant voor het laatste weekend van april.

  13. #13

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Bij mij normaal gezien eerst Walibi Belgium voor het abonnement en de korting op de andere parken. (Ik had een Golden Pass van augustus 2016 tot augustus 2017 en die heb ik eigenlijk voornamelijk gebruikt voor Walibi Holland, Phantasialand en Parc Astérix, en maar 2 keer voor Walibi Belgium ).
    Of het zou kunnen dat mijn bezoek aan Walibi wordt uitgesteld, en dan zal waarschijnlijk Bobbejaanland het eerste park zijn. Mijn broer ziet het eindelijk zitten om eens Walibi te proberen, maar hij wil daarvoor toch nog eerst eens naar Bobbejaanland gaan.

  14. #14

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Dat zal Walibi Belgium worden in de loop van april, met het nichtje en neefje van mijn vriend. Hopelijk is Exotic World dan klaar en Tiki-Waka geopend!

  15. #15

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Dat gaat Cinecitta World worden als de werkplanning zo blijft.

  16. #16

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Waarschijnlijk Walibi Belgium op 31 maart...

  17. #17

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Wegens een nog niet 100 % verteerde Efteling-indigestie in 2016 en 2017 en bij gebrek aan tijd en geld voor een Disney-tripje ...
    zal het pretparkjaar 2018 voor ons pas echt op gang schieten bij de eigenlijke seizoensaanvang.
    Vermoedelijk starten we op Paaszondag in PDP.

    Maar als ik hier van ervaringsdeskundigen zou lezen dat het dan gegarandeerd extreem druk zal zijn (daags voordien = afgehuurd, iedereen incl. Fransosen vrijaf + iedereen daags nadien vrijaf + weekend + schoolvakantie), hoeft het misschien niet meer voor mij.
    Wel vaststaand zijn thuispark BJL en de twee grootste parken van NRW in de eerste aprilweek.

  18. #18

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Dat zal hoogstwaarschijnlijk Phantasialand worden, gezien dat mijn thuispark is en je in het begin van het seizoen een 2e kaartje gratis krijgt.

    Overigens zijn er nog steeds goedkope tickets verkrijgbaar via Social Deal

    7 april ga ik met vrienden en een ander moment in april ongetwijfeld ook nog met familie.

  19. #19

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Zaterdag en zondag Disneyland parijs. Daarna met Rf in paasweekend Walibi Belgie

  20. #20

    Re: Welk park ga je eerst bezoeken?

    Een 3-daagse Efteling zit er al op van in januari, 31 maart volgt Walibi Belgium. Weekend voordien al een paar Paaskermissen in Duitsland, om de seizoensstart wat korterbij te trekken .

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •