X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten

    Inderdaad, dat is wat ik ook dacht toen ik er doorheen liep gisteren. Op eerdere concept-arts was te zien dat het plein voor Typhoon onthard zou worden en er beplanting zou komen.

    Ik verwacht dat ze dit in de toekomst nog wel gedeeltelijk zullen doen, omdat de bezoekers bij het binnenkomen steevast richting het plein lopen naar de vroegere ingang. We zagen veel mensen de moeite niet nemen om rond te lopen en liepen al gelijk door de nieuwe beplanting door de nieuwe wachtrij.

    Daarom hoop ik dat het plein en het oude wandelpad tussen de Koggemolen en de Kettingmolen zal verdwijnen zodat het veel duidelijker is waar je naartoe moet.

    Nu, helemaal gaat de verharding nooit verdwijnen want op dit plein is de toegangspoort voor vrachtverkeer en voor de hulpdiensten. Deze poort ergens anders zetten zie ik ook niet meteen gebeuren, aangezien de verharde weg tussen Typhoon en zijn nieuwe wachtrij behouden is.



    Op termijn zal dit gedeelte een nieuw themagebied worden, de vraag is alleen wanneer. Dat de speeltuin verdwenen is, heb ik niet op gelet omdat mijn volledige aandacht naar Land of Legends ging. Ik zal er morgen op letten.

    Voor mij lijkt dit gebied rond de Kettingmolen etc. het meest waarschijnlijke volgende project omdat - zoals ik hier reeds eens heb neergeschreven - dan vanaf de parkingang tot aan Cowboy Town het park reeds gerenoveerd/aangepakt is.

    In Cowboy Town verwacht ik misschien het touwenparcours dat men (volgens geruchten) wil bouwen op de betonvlakte naast Speedy Bob.

    Back on track, naast het touwenparcours en wat schilderwerken verwacht ik niet veel in Cowboy Town.

    Voor de rest hier en daar wat kleine renovatieprojecten en schilderwerken zoals Kinderland dat opeens een nieuwe verflaag kreeg.
    Oei, ze lopen nu al van de paden af, terwijl veel aanplantingen maar net gebeurd zijn.
    Wel zielig dat de mensen er zich niets van aantrekken waar ze lopen. Wel grappig dat iedereen geconditioneerd is om naar dat plein te lopen, stiekem dacht ik al dat dat ging gebeuren. Dat is al een ritueel van elke Bobbejaanland-abbonnee die bij parkopening van de ingang naar dat plein ging.

    Dat stuk vooraan lijkt me wel geen gigantische renovatie te ondergaan.
    Nijpender vindt ik de sfeer en de look en feel van heel de linkeroever. Dat stuk begint echt onsamenhangend te worden en steekt ongelooflijk af tegen LoL, Cowboy Town, Adventure Valley. Om dan nog te zwijgen van de geheel ongethemede boomstambaan. Maar die zie ik op middellange termijn ook wel verdwijnen.

    Zo'n touwenparcours zie ik er nog wel komen. Zeker omdat het zo'n succes is in Slagharen.
    Daar hebben ze veel expertise kunnen opdoen, dus kunnen ze dat makkelijk inplementeren in Bobbejaanland. Bovendien is het gerucht al de ronde gegaan, dus zal het plan wel nog steeds op tafel liggen.
    Het zou alvast die kale betonvlakte eindelijk wegwerken.

    Verder heb ik het gevoel dat Bobbejaanland altijd het kneusje is. Slagharen, en vooral MPG, staan hoger op hun lijstje, waardoor zij eerst altijd hun attracties krijgen. Of zo lijkt het toch.
    Laatst gewijzigd door Jak; 24-06-19 om 20:44.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •