Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
Ik zou niet te hard rekenen op extra attracties langs de linkerkant, ik hoop op een waardige vervanger voor Wildwaterbaan, maar veel meer nieuws zie ik er niet komen. Reden: te dicht bij de buren. De zone Kinderland/Oki doki, daarop gok ik nog steeds als volgende zone die onder handen genoemen wordt, alsook Wondergarden die uitgebreidt wordt met kiddie rides voorran tot aan Typhoon.
Ik zag daarnet foto's dat men het springkussen vooraan verwijderd heeft en men het stuk tussen de vliegende stoeltjes en de ingang dus ineens al mee een kleine update/renovatie geven.

Ik zie ze dus eerst hier verder aan bouwen zodat je vanaf bij het binnenkomen via het hoofdpad richting Land of Legends en zo verder door naar Cowboy Dorp tot aan Dreamcatcher al een goede indruk krijgt.

Wat betreft de linkerzijde van het park: ondanks de buren zie ik (en hoop ik stiekem dat) ze daar meer indoor creëren. Wat zou het gaaf zijn als je binnen x aantal jaar bij de ingang naar links de tunnel doorloopt en zo in een indoor deel terecht komt dat tot aan kinderland doorloopt... Veel fantasie, I know. Het zou wel kunnen werken want het levert een voordeel op bij slecht weer, zoals de indoor gebieden bij Toverland. Ook al gaat dat nooit gebeuren. Een darkride of binnenattractie erbij hier of daar, zie ik nog wel gebeuren.