Interessante vragen en antwoorden

Wat je zegt over aangepaste paden. Dat is gewoon een kwestie van tijd vooraleer je je weg terug gevonden hebt. Kijk naar Phantasialand, waar er ook wat smalle paden hier en daar zijn. Na enkele bezoekjes heb je je weg ook gevonden in het park. Ook denk ik - net als bobby turbo - dat het volk zich nog zal opsplitsen. Mede doordat de meeste waterattracties zich aan de linkerkant bevinden en de thrills aan de rechterkant, heb je een mooie verdeling. De kinderattracties zijn dan weer mooi verspreid over het hele park.

Op vlak van horeca heb ik over Lake House bij Bobbejaanland niet echt klagen. Bobby's Kitchen indertijd was inderdaad niet wow, maar met de grote vernieuwing daar vind ik de kwaliteit er ook op vooruit gegaan.

Wat betreft verlichting, denk ik niet dat het prioriteit krijgt, maar stiekem hoop ik er toch op. Al is het maar om wat extra sfeer te verzorgen in het nieuwe gebied. Met de vier natuurelementen zijn er ook vier kleuren mee gemoeid. Hoe leuk zou het zijn om vanop de parking te zien hoe Typhoon, Sledge Hammer en Fury hun eigen kleuren hebben?

De tijdsaanduiding hoop ik ook al langer op, maar ik vermoed dat die er rapper zal komen in vaste punten: 'vanaf hier nog xx min. wachten'. Digitaal verwacht ik deze ook nog niet zo rap...

De Bootvaart staat er volgens mij gewoon bijgetekend omdat die er vlak aangrenst, maar zit niet mee in de plannen. Op de website kan je trouwens doorklikken naar Land of Legends en daar staat deze ook niet vermeld bij de attracties. Tbh, ik heb deze nog nooit gedaan en ik zie er ook nooit volk aanschuiven en amper mensen in zitten. Deze zal inderdaad één van de volgende worden die het park zal verlaten... Hoewel je idee met de aardmannen wel mooi lijkt!