X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 12 van de 35 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 240 van de 698
  1. #221

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Waarschijnlijk komen we volgende week meer te weten aangezien er volgende week zaterdag, 16 februari, een exclusief persevenement plaatsvindt.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  2. #222

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Waar ik over aan het denken was, Bobbejaanland is in de eerste maanden geopend tijdens de weekends. Hoe gaan ze dan precies Typhoon en Sledge Hammer in een nieuw bijhorend jasje steken als deze twee publiekslievelingetjes geopend zijn...
    Hier kunnen ze al perfect aan begonnen zijn de voorbije maanden of aan werken de komende weken. En anders kunnen ze ook in de weekdagen ook verder doen en in de weekends de werken even stil leggen.

  3. #223

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stvl Bekijk Berichten
    Waarschijnlijk komen we volgende week meer te weten aangezien er volgende week zaterdag, 16 februari, een exclusief persevenement plaatsvindt.
    Mmm, spannend. Ik ben alvast benieuwd. Breng ons zeker snel op de hoogte

  4. #224

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Hier kunnen ze al perfect aan begonnen zijn de voorbije maanden of aan werken de komende weken. En anders kunnen ze ook in de weekdagen ook verder doen en in de weekends de werken even stil leggen.
    Ik hoop dat het inmiddels al gedaan is want als ze dit zouden doen tijdens het zomerseizoen dan zitten ze wel met een grote bouwwerf in het midden van het park.

    Vandaar dat ik het strategisch een rare keuze vind om de coaster pas aan het begin van de zomer te openen. Marketing gewijs begrijp ik de keuze wel want meer mensen gaan liever naar een pretpark bij goed zomerweer en niet tijdens de paasvakantie.

  5. #225

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik vind het spijtig voor kleutertjes dat de dino's en vikingbootjes weg moesten. Mijn 4 kinderen vonden deze "stomme" dingetjes superleuk als kleutertjes.
    Misschien dat er hier veel zijn die zich niet meer kunnen herinneren hoe plezant die dingen waren als kind of zelf nog geen kinderen hebben.
    Dat ze die dingen dan mee vooraan gezet hadden ipv gewoon weg te doen

  6. #226

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Markske Bekijk Berichten
    Ik vind het spijtig voor kleutertjes dat de dino's en vikingbootjes weg moesten. Mijn 4 kinderen vonden deze "stomme" dingetjes superleuk als kleutertjes.
    Misschien dat er hier veel zijn die zich niet meer kunnen herinneren hoe plezant die dingen waren als kind of zelf nog geen kinderen hebben.
    Dat ze die dingen dan mee vooraan gezet hadden ipv gewoon weg te doen
    Ik begrijp dat je teleurgesteld bent maar het is enkel zo dat deze attracties niet meer in het toekomstbeeld van het park passen.

    Je ziet dat men hard bezig is om themagebieden te maken en attracties worden zo nodig en indien mogelijk aangepast aan het nieuwe thema.

    Bij vooraan zetten gaat niet want dat terrein is wellicht het volgende gebied dat op schop gaat en plaats zal moeten maken voor een nieuwe gethematiseerde zone.

  7. #227

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik denk dat het volgende gebied wel eens kinderland en omgeving kan worden. De twee kiddie rides waren sowieso niet al te populair meer, enkel op drukke dagen stond er volk

  8. #228

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ik denk dat het volgende gebied wel eens kinderland en omgeving kan worden. De twee kiddie rides waren sowieso niet al te populair meer, enkel op drukke dagen stond er volk
    Dat is volgens mij net het punt van kinderattracties: simpele rides voor jonge kinderen, waar ze niet/ niet te lang aan moeten wachten.

    Ik hoop ook dat Kinderland + Oki Doki eindelijk word aangepakt, het potentiel voor een aangename circuszone is overduidelijk. Een mooi stationnetje voor Oki Doki, een paar kleurrijke lantaarnpalen hier en daar... veel moet dat ook niet kosten.

  9. #229

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik hoop ook dat Kinderland + Oki Doki eindelijk word aangepakt, het potentiel voor een aangename circuszone is overduidelijk. Een mooi stationnetje voor Oki Doki, een paar kleurrijke lantaarnpalen hier en daar... veel moet dat ook niet kosten.
    De kans dat deze zone mogelijk de volgende retheming zal ondergaan is ook groot. Hoe dan ook zal het park stuk voor stuk naar de nieuwe standaard gebracht worden.

    Wat betreft het circus-thema, hoop ik net dat die verdwijnt. Als je kijkt naar hoe het park zich aan het ontwikkelen is, lijkt het mij dat ze de "avontuurlijke" richting opgaan en daar hoort voor mij een circuszone niet bij.

    Kinderland is voor mij het meest nutteloze gedeelte van het park.

    Ik zie liever kinderattracties verspreid doorheen het park. Dan zit je niet met je kinderen gecentreerd op één punt en moeten ze niet in de rest van het park enkel kijken en voorbij wandelen. Zo kunnen de grotere kids in een achtbaan terwijl mama of papa met de kleinste op een kinderattractie zitten, enkele meters verder.

  10. #230

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Dan zit je niet met je kinderen gecentreerd op één punt
    Is dat een probleem dan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Kinderland is voor mij het meest nutteloze gedeelte van het park.

    Ik zie liever kinderattracties verspreid doorheen het park.
    Akkoord met de laatste zin, maar de eerste: een kinderland én kinderattracties verspreid door het park kan toch ook? Pas dan is er écht voor elk wat wils.

    Het lijkt me trouwens ook wel leuk voor de kinderen zelf als ze tussen veel leeftijdgenoten zitten. En er zijn ook gezinnen met nog alleen maar kleine kinderen en als die dan steeds het hele park moeten rondwandelen naar de volgende attractie...

    Beiden (verspreide attracties + een afgebakende zone) zijn volgens mij dus even belangrijk.

  11. #231

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Op de blog van Bobbejaanland verscheen vrijdag een interessant artikel! Enkele interessante passages:

    Om je ervaring helemaal compleet te maken, bouwen we er nog een super indrukwekkend decor rond. Wat opnieuw een primeur is voor Bobbejaanland, want nooit eerder koos ‘t plezantste land ervoor om een volledige themazone te bouwen. Waarom nu wel, vroegen we ons af? Commercieel en Creatief Directeur Peggy Verelst schept graag duidelijkheid: “Van zodra we groen licht kregen voor het bouwen van een nieuwe attractie, werd een onderzoek door een onafhankelijk bureau op poten gezet. Daaruit is gebleken dat thematisering voor onze doelgroep ongeveer even belangrijk is als de nieuwe attractie zelf.” Met de nieuwe themazone beantwoordt Bobbejaanland dus aan de vraag van de bezoeker.
    Dit zou dus de eerste volwaardige themazone worden. Lijkt me dus nog een stuk verder te gaan dan bvb. Cownoy-Town of Adventure Valley?

    De bezoekers van Bobbejaanland lieten ook al langer verstaan dat een echte thrillride nog een ontbrekende factor was in het park. “Het eerder vermelde onderzoek toonde ook aan dat er snelheid en hoogte moest gehaald worden, ook de lengte van de baan bleek een belangrijke factor,” aldus Peggy Verelst. Volgens de Commercieel Directeur was het dus vrij snel duidelijk dat de nieuwe attractie een rollercoaster moest zijn.
    Hieruit blijkt dat er dus echt geluisterd werd naar het publiek... Of zijn dit mooipraatjes?

    Maar eerst duiden we 16 februari aan, want dan komen we eindelijk meer te weten over hoe de themazone er zal gaan uitzien!
    Volgens mij wel het belangrijkste, wanneer we officieel beeldmateriaal te zien zullen krijgen van de nieuwe themazone. Mogelijks ook de naam? Of openingsdatum?

    Qua thema denk ik sinds een paar dagen aan een Aziatisch geïnspireerd themagebied. Don't ask me why, maar ik zie hier precies een Aziatische hoek van het park ontstaan. Het oude wokhorecapunt zie ik dan ook weer voor geopend, alsook een waterspeelplaats in zulke taferelen.

  12. #232

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ze hebben dus een (duur) studiebureau nodig om door te hebben dat thematisatie belangrijk is... Ze scheppen wel erg op met hun studiebureao en onderzoek, hetzelfde soort onderzoek dat uitwees dat ze een immersive tunnel nodig hadden?!

  13. #233

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Commercieel en Creatief Directeur P.V. schept graag duidelijkheid

  14. #234

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Bobbejaanland heeft de omschrijving van de Typhoon aangepast op hun website.

    “Duistere krachten in het Land of Legends wekten een eeuwige Typhoon op. De wervelwind brengt het hele rijk met al haar elementen in gevaar. De Guardian of Elements en de Skyriders werken samen om de storm in bedwang te houden.”

    Volgens mij is dit al een kleine tip wat het nieuwe thema zal gaan zijn van hun nieuwe baan/zone?

  15. #235

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ook de foto en het bijschrift van de Sledge Hammer zijn verandert. Er staat nu: "Reus die je rondslingert."

  16. #236

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Volgens de 3 O's gaat de tripple 'FURY' heten. Een coaster met een draak en vurige strijd ... Ik wil niet te vroeg (ver)oordelen, maar ze hadden ter inspiratie mss toch wat verder kunnen kijken dan Noord-Brabant.

    De zone gaat 'Land of Legends' heten. Dat ik geen fan ben van overbodig Angelsaksiksch gewauwel, doet niet ter zake. Het opent wel perspectieven om de andere twee grote attracties in die zone wat op te waarderen ... of moet ik 'pimpen' zeggen? Balder in Liseberg genoot ook mee van de theming en de nieuwe buur-attracties, als is de vergelijking met Typhoon natuurlijk wel wat krom.

    Misschien maar eens wat tekst en een fotootje van de directe bron weergeven: https://www.bobbejaanland.be/ontdek/attracties/fury

    "Spring mee op de schildwagen van de Vuurridders en ga tijdens een 830 meter lange vlucht draak Fogo te lijf. Reis naar een hoogte van 43 meter en wees de draak te snel af wanneer je met een snelheid van meer dan 100 km/u voorbij raast."
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 16-02-19 om 12:44.

  17. #237

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Gewoonweg te gek wat we hier in België krijgen. Waterparken, nieuwe achtbaan BLW, en nu de hele beleving rond de Tripple Launch Coaster.

    Volgens 3x O wordt elke ride gethematiseerd naar een element (water > waterspeelplaats, aarde>Sledgehammer, wind>Typhoon, Vuur>Fury).

    Ik ben alvast overweldigd. De verwachtingen lagen bij lij eerder laag, maar als ik zie dat IMAscore de muziek aanpakt, de thematisering van de andere attracties grondig wordt aangepakt en de nieuwe achtbaan zelfs een draak krijgt ben ik helemaal enthousiast. Ook gezien dat de hal van TFC helemaal zwart is geverfd, mss dat dat een betere combinatie wordt met het thema vuur.
    Er zijn wel wat gelijkenissen met Toverland, maar hé, we krijgen voor het eerst nog eens een gigantische uitbreiding in Bobbejaanland sinds jaren. Dit wordt zeker leuk om als fans op te volgen. Fijn dat PR, in navolging van CDA de geldkraan nu ook open zet.

  18. #238

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Er zijn wel wat gelijkenissen met Toverland
    Joris en de Fenix, of wuk bedoel-t-je?

  19. #239

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Het ziet er echt heel goed uit! Maar toch heb ik niet al te hoge verwachtingen, de schetsen van DreamCatcher zagen er ook fantastisch uit maar de uitvoering was nu niet echt vergelijkbaar met de schetsen. Ik hoop gewoon op een goede uitvoering met details die overeenkomen met de schetsen. Ze hebben tot juni de tijd, wat ik persoonlijk krap vind voor heel dat gebied te thematiseren, vandaar dat m'n verwachtingen beperkt blijven.

  20. #240

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Gewoonweg te gek wat we hier in België krijgen. Waterparken, nieuwe achtbaan BLW, en nu de hele beleving rond de Tripple Launch Coaster.

    Volgens 3x O wordt elke ride gethematiseerd naar een element (water > waterspeelplaats, aarde>Sledgehammer, wind>Typhoon, Vuur>Fury).

    Ik ben alvast overweldigd. De verwachtingen lagen bij lij eerder laag, maar als ik zie dat IMAscore de muziek aanpakt, de thematisering van de andere attracties grondig wordt aangepakt en de nieuwe achtbaan zelfs een draak krijgt ben ik helemaal enthousiast. Ook gezien dat de hal van TFC helemaal zwart is geverfd, mss dat dat een betere combinatie wordt met het thema vuur.
    Er zijn wel wat gelijkenissen met Toverland, maar hé, we krijgen voor het eerst nog eens een gigantische uitbreiding in Bobbejaanland sinds jaren. Dit wordt zeker leuk om als fans op te volgen. Fijn dat PR, in navolging van CDA de geldkraan nu ook open zet.
    Hal van TFC zwart? Die zag nog gewoon donkergroen hoor.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •