Ik heb ook mijn twijfels bij de nieuwe paden eigenlijk. Dat pad achter de zweefmolen ziet er leuk aangelegd uit, maar toch een beetje ongelukkig dat die bomen daar stonden. De andere paden vind ik er ook heel leuk uitzien, maar smal. Als er genoeg zo'n paden doorheen de zone komen is het wellicht geen probleem, maar dit is toch een hoek waar veel volk passeert om naar de achterkant van het park te gaan dus moeten de paden toch ook enige capaciteit hebben... Al zullen ze dat zelf ook wel bedacht hebben zeker?

Ik geloof niet dat ik dit hier al had zien passeren: de treinen van Typhoon zijn blijkbaar egaal grijs gespoten.



Het grijs past wel mooi bij de nieuwe kleur van de baan en zal beter in de zone passen dan de kleurrijkere treinen vroeger. Maar van dat reliëf in de karretjes dat je nu onder de verf ziet dat ook niet echt bij een wind-thema past, ben ik toch niet 100% overtuigd. Maar kom: er was hier al twijfel of ze de baan wel zouden schilderen, dus ik ben er blij mee. Het toont toch wel dat ze echt hun best doen. Ik kijk uit naar de verdere bouwvorderingen!