X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    mbt het later openen om pieken te voorkomen...
    Ieder bedrijf "koopt" een aansluiting met een zekere maximumcapaciteit die men wil. Hoe hoger het vermogen, hoe hoger de vaste kost. Daarnaast is er binnen de tariefstructuur voor grote verbruikers nog een regeling waarbij piekverbruiken afgestraft worden met duurdere tarieven. Maar ik kan me niet voorstellen dat er in BBJ iemand zich hiermee dagelijks bezig houdt.
    Misschien wel als de nieuwe baan draait, want dit wordt een grote, extra verbruiker. Mijn pronostiek: de launch zal alternerend met de Sledgehammer gebruikt worden, of alle frietketels gaan uit het park .

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    mbt het later openen om pieken te voorkomen...
    Ieder bedrijf "koopt" een aansluiting met een zekere maximumcapaciteit die men wil. Hoe hoger het vermogen, hoe hoger de vaste kost. Daarnaast is er binnen de tariefstructuur voor grote verbruikers nog een regeling waarbij piekverbruiken afgestraft worden met duurdere tarieven. Maar ik kan me niet voorstellen dat er in BBJ iemand zich hiermee dagelijks bezig houdt.
    Misschien wel als de nieuwe baan draait, want dit wordt een grote, extra verbruiker. Mijn pronostiek: de launch zal alternerend met de Sledgehammer gebruikt worden, of alle frietketels gaan uit het park .
    Voor de nieuwe baan werd een nieuw circuit aangelegd, dus dat mag geen probleem zijn. Wel grappig dat je dit opmerkt want ten tijde van Fly Away, mochten deze niet beiden gelijktijdig aan hun rit beginnen om stroompannes te voorkomen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •