X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 20 van de 35 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 400 van de 698
  1. #381

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik was Zaterdag in het park en heb ook niet erg veel te klagen. Op de gebruikelijke punten ligt het park er wat verloederd bij, maar alle attracties waren open en het gebrek aan VR bij Dreamcatcher vond ik eerder een meerwaarde dan een minpunt. Eten in Bobbejaanland blijft wel een slecht idee.

    Ik betwijfel wel of het nieuwe pad naast de zweefmolen straks de rol van hoofdpad naar een verdeelplein voor de vier elementen kan vervullen. En er lijkt mij bij Land of Legends over het algemeen te weinig ruimte voorzien om langs de attracties zelf te kunnen dwalen en vertoeven.

    Deze zichten had ik hier nog niet zien passeren geloof ik:

    Het nieuwe pad naast de zweefmolen:





    Het nieuwe Panos-verkooppuntje:



    De wachtrij bij Sledgehammer:



    Meer foto's vind je in het bijhorende artikel
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  2. #382

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik heb ook mijn twijfels bij de nieuwe paden eigenlijk. Dat pad achter de zweefmolen ziet er leuk aangelegd uit, maar toch een beetje ongelukkig dat die bomen daar stonden. De andere paden vind ik er ook heel leuk uitzien, maar smal. Als er genoeg zo'n paden doorheen de zone komen is het wellicht geen probleem, maar dit is toch een hoek waar veel volk passeert om naar de achterkant van het park te gaan dus moeten de paden toch ook enige capaciteit hebben... Al zullen ze dat zelf ook wel bedacht hebben zeker?

    Ik geloof niet dat ik dit hier al had zien passeren: de treinen van Typhoon zijn blijkbaar egaal grijs gespoten.



    Het grijs past wel mooi bij de nieuwe kleur van de baan en zal beter in de zone passen dan de kleurrijkere treinen vroeger. Maar van dat reliëf in de karretjes dat je nu onder de verf ziet dat ook niet echt bij een wind-thema past, ben ik toch niet 100% overtuigd. Maar kom: er was hier al twijfel of ze de baan wel zouden schilderen, dus ik ben er blij mee. Het toont toch wel dat ze echt hun best doen. Ik kijk uit naar de verdere bouwvorderingen!

  3. #383

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten

    Het grijs past wel mooi bij de nieuwe kleur van de baan en zal beter in de zone passen dan de kleurrijkere treinen vroeger. Maar van dat reliëf in de karretjes dat je nu onder de verf ziet dat ook niet echt bij een wind-thema past, ben ik toch niet 100% overtuigd. Maar kom: er was hier al twijfel of ze de baan wel zouden schilderen, dus ik ben er blij mee. Het toont toch wel dat ze echt hun best doen. Ik kijk uit naar de verdere bouwvorderingen!
    Ik hoor sterke geruchten onder Bobbejaanland-fans dat de karretjes nog enige afwerking krijgen. Ik heb het toch al gelezen op fansites zoals Bobfans ed. Vraag is natuurlijk of ze rekening houden met het reliëf. Mijn idee was ook: fijn en past wel bij de baan, anderzijds vond ik het grijs er ook plastiekerig uitzien. Nu lijkt het ofdat de karretjes van uit een Chinese goedkope speelgoedfabriek komt. Daarmee dat ik hoop dat de karretjes nog enkele finishing touches krijgen, maar over het algemeen ben ik al heel tevreden over de thematisering van Typhoon en de nieuwe kleuren.

    Wat betreft de nieuwe paden: was het niet de bedoeling om de doorgang voor Typhoon volledig af te sluiten? Daarmee bedoel ik ook het pad naar Sledge Hammer, tegen de parkrand en het pleintje voor de Typhoon zijn stationsgebouw.
    Wat ik wel weet is dat het brede pad tussen Typhoon en Sledge Hammer volledig verdwijnt. Of dat langst de andere zijde aan de looping kant, ook zo gaat zijn, dat weet ik niet.

    Verder denk ik wel dat de paden dit aankunnen. Bedoeling lijkt me om iedereen te sturen via het 'Kettingmolen-pad'. In de toekomst is het helaas niet de bedoeling meer dat je tussen de attracties gaat wandelen als je daar niet moet zijn. Bezoekers die in geen enkele attractie willen in Land of Legends, kunnen dus enkel gebruik maken van de Panos, het Land Of Legends-plein of de waterspeelplaats.

    Dat is enigszins spijtig, anderzijds is het ook een resem aan paden dat ze niet meer hoeven te onderhouden. Dat deel van het park bestond uit een onlogisch geheel van paden wat me ook voor de groendienst en de onderhoudsdienst moeilijk te onderhouden lijkt.
    Laatst gewijzigd door Jak; 08-04-19 om 20:37.

  4. #384

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Het grijs past wel mooi bij de nieuwe kleur van de baan en zal beter in de zone passen dan de kleurrijkere treinen vroeger. Maar van dat reliëf in de karretjes dat je nu onder de verf ziet dat ook niet echt bij een wind-thema past, ben ik toch niet 100% overtuigd. Maar kom: er was hier al twijfel of ze de baan wel zouden schilderen, dus ik ben er blij mee. Het toont toch wel dat ze echt hun best doen. Ik kijk uit naar de verdere bouwvorderingen!
    Ben ik de enige die vindt dat dat stationsgebouw van Typhoon er héél raar uitziet? Zo'n hangar met futuristisch aandoende vormen waar ze houten planken hebben tegen geplakt. Het is mij echt niet duidelijk welke thematische toer ze hiermee willen opgaan. Dan hadden ze nog beter een nieuw stationsgebouw kunnen plaatsen, maar daar zal er waarschijnlijk geen budget voor geweest zijn.

    Jammer, want die blauwe kleur gaat de baan wel goed!
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 08-04-19 om 22:04.

  5. #385

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ik hoor sterke geruchten onder Bobbejaanland-fans dat de karretjes nog enige afwerking krijgen. Ik heb het toch al gelezen op fansites zoals Bobfans ed. Vraag is natuurlijk of ze rekening houden met het reliëf. Mijn idee was ook: fijn en past wel bij de baan, anderzijds vond ik het grijs er ook plastiekerig uitzien.
    Dit was ook mijn gedacht maar ik gok erop dat er inderdaad nog wat afwerking en detaillering zal volgen voor zowel de karretjes als het station.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Wat betreft de nieuwe paden: was het niet de bedoeling om de doorgang voor Typhoon volledig af te sluiten? Daarmee bedoel ik ook het pad naar Sledge Hammer, tegen de parkrand en het pleintje voor de Typhoon zijn stationsgebouw.
    Wat ik wel weet is dat het brede pad tussen Typhoon en Sledge Hammer volledig verdwijnt. Of dat langst de andere zijde aan de looping kant, ook zo gaat zijn, dat weet ik niet.
    Klopt! Straks kan je niet meer langs de rechterzijde van Typhoon wandelen of geheel langs Sledge Hammer (tenzij je via de uitgangspaden dichterbij gaat en dit gaat veel gebeuren, denk ik).

    Dat pad tussen beide attracties is al deels weg en vervangen door een tijdelijke verharde zandweg.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Dat is enigszins spijtig, anderzijds is het ook een resem aan paden dat ze niet meer hoeven te onderhouden. Dat deel van het park bestond uit een onlogisch geheel van paden wat me ook voor de groendienst en de onderhoudsdienst moeilijk te onderhouden lijkt.
    Heel eerlijk ben ik blij met minder paden. Vooral deze paden werden niet heel druk bewandeld en ze lagen er slecht bij.

    Dat verlaten pad richting Sledge Hammer was altijd al lelijk met die plastic rioolbuis die daar wat ligt te liggen tegen de parkmuur... Haha.

  6. #386

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ikzelf ga langs op Paasmaandag, maar zie deze vernieuwingen als best geslaagd! Het lijkt me wel duidelijk dat Typhoon nog niet af is: ik ben er zeker van dat er nog aanpassingen moeten gebeuren aan de treintjes zelf én het station. Ze hebben eerder ook aangegeven dat het de bedoeling is om de nieuwe en vernieuwde attracties als klaar te presenteren bij de opening van Land of Legends in juni. Alleen al aan de gevel van het station van Typhoon zie je dat het er nog niet af is.

    Nieuwe VR-brillen bij Dreamcatcher lijken mij ook handig. Wellicht moeten deze nog wat verder afgesteld worden, maar ik denk dat dit binnen enkele weken ook verholpen zal zijn.

    Het nieuwe Panos-restaurant ziet er goed uit! Lijkt me echt meer een restaurant gevoel te geven dan de kleine snackpuntjes in PDP. Duidelijk dat Panos het emporium verder wil uitbreiden in binnenland.

    Het nieuwe pad achter de kettingmolen lijkt mij één van de nieuwe paden te worden. Ik denk dat de rest ook wel nog zal volgen (zie concepts), waardoor het volk zich wat meer kan spreiden i.p.v. iedereen dezelfde kant op te laten lopen. Sowieso ben ik wel voorstander van een beperkter aantal paden, want de hele betonvlakte van de kettingmolen tot de doorgang onder de Wild Water Slide is lelijk. Goed dat ze hier heel wat zullen weghalen, want het zal de sfeer alleen maar verbeteren!

  7. #387

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Sowieso ben ik wel voorstander van een beperkter aantal paden, want de hele betonvlakte van de kettingmolen tot de doorgang onder de Wild Water Slide is lelijk. Goed dat ze hier heel wat zullen weghalen, want het zal de sfeer alleen maar verbeteren!
    Uhm de paden vanaf de kettingmolen tot de Wild Water Slide blijven hoor... Enkel tussen Typhoon en Sledge Hammer zijn alle paden verdwenen.

  8. 10-04-19, 19:48

    Reden
    dubbelpost

  9. #388

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Heeft iemand nog recente foto's van hoe de bouwwerf er momenteel uitziet, ik heb onlangs nog enkele foto's zien passeren waar de launch en eerste baandelen geplaatst waren. Iemand enig idee hoe ver ze al staan nu?

  10. #389

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied






  11. #390

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Wat een prachtige kleur zeg! Net echt vuur met de zon erop!

  12. #391

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Eens ter plaatse ziet het er inderdaad een pak minder plastiekerig uit dan ik eerst had gevreesd bij de nieuwe kleur. Dat Oranje valt echt nog wel mee idd!

    Naam:     D4MKMN5WwAAXICN.jpg
Bekeken:  1852
Groote:   322,6 KB
    Bron: Bobbejaanlandcentral

  13. #392

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik had nogal schrik dat de kleuren erg 'kitsch' gingen zijn, maar ik heb de baan afgelopen zondag zelf gezien en ik moet zeggen dat het er goed uit ziet. Ook over de kleuren van de Typhoon had ik mijn twijfels die achteraf gezien overbodig waren.

    Ik vraag me wel af hoe ze de wachtrij willen laten lopen van de Typhoon, want voor zover ik begrepen heb komt de ingang ook ergens rond het centrale plein te liggen?

  14. #393

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Ik vraag me wel af hoe ze de wachtrij willen laten lopen van de Typhoon, want voor zover ik begrepen heb komt de ingang ook ergens rond het centrale plein te liggen?
    de paden zijn al aangelegd achter typhoon door, de huidige ingang zal vanaf juni verdwijnen.

  15. #394

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Deze middag was er op het vtm nieuws dat een zweedse familie een bod van ongeveer 630 miljoen euro op bobbejaanland zou gedaan hebben.
    Ik ben benieuwd hoe PR hier zal op reageren.

  16. #395

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    Deze middag was er op het vtm nieuws dat een zweedse familie een bod van ongeveer 630 miljoen euro op bobbejaanland zou gedaan hebben.
    Ik ben benieuwd hoe PR hier zal op reageren.
    Riooljournalistiek gekopieerd van GVA.BE. Helaas voor hen zijn ze maar half ge?nformeerd. Als je de beursgang een beetje volgt moet je weten dat ze al voor +-21,18% eigenaar zijn van Parques zelf. Ze hebben dus een overname bod gedaan op PARQUES waar BJL onderdeel van uitmaakt, niet op BJL zelf.
    600milj? Echt het 20voud is van wat normaal betaald zou worden voor een normaal draaiend pretpark . Dat zou een beetje journalist moeten weten.
    Naam:     pie-2018-NL-min.png
Bekeken:  1180
Groote:   10,8 KB
    https://www.gbl.be/nl
    Laatst gewijzigd door chupacalabra; 27-04-19 om 17:08. Reden: afbeelding en website toegevoegd.

  17. #396

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied




  18. #397

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ligt dat aan mij of is dat zo dat die draak zijn kop er klein en smal uitziet dan dat van de rest van het lijf?

  19. #398

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik moet zeggen dat de schaal van die nieuwe coaster er vanuit het reuzenrad best indrukwekkend uitziet. Die uiteindes overspannen een aardige afstand!

    Naam:     D5Kh5NSW0AENIr4.jpg large.jpg
Bekeken:  1194
Groote:   419,4 KB

    Bron: Bobbejaanland Central

  20. #399

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Een mooie bouwupdate:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  21. #400

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Wel een leuke video met veel info.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •