X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik ben vooral opgelucht dat Bobbejaanland niet achterblijft. Inderdaad fijn dat de hele zone wordt aangepakt. Hopelijk geen IP-thema maar een eerder avontuurlijk thema. Bijzonder dat er in Bobbejaanland een thrillzone komt . Hopelijk wordt het geen van het park geïsoleerd stukje.

    Kan het niet zijn dat Bobbejaanland ook een meerjarenplan heeft, maar het gewoon niet verspreid? Dit jaar pakken ze de Big Bang en de Dreamcatcher aan, vorig jaar hebben ze Adventure Valley gefinetuned en die speelplaats geplaatst en de jaren daarvoor werd het cowboydorp gerenoveerd. Dit getuigd toch ook een beetje van de plannen in Walibi, zij het veel kleinschaliger. In 2020 volgt de zone langst de linkerkant van het park?

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Kan het niet zijn dat Bobbejaanland ook een meerjarenplan heeft, maar het gewoon niet verspreid? Dit jaar pakken ze de Big Bang en de Dreamcatcher aan, vorig jaar hebben ze Adventure Valley gefinetuned en die speelplaats geplaatst en de jaren daarvoor werd het cowboydorp gerenoveerd. Dit getuigd toch ook een beetje van de plannen in Walibi, zij het veel kleinschaliger. In 2020 volgt de zone langst de linkerkant van het park?
    Als er 1 park pronkt met elke scheet dat er gelaten wordt is het Bobbejaanland, dus mochten ze een meerjarenplan hebben hadden ze dat vast al LANG in ons strot geramd ...

    Ik ben ergens blij dat er eindelijk een nieuwe coaster komt, maar vind het zoals velen spijtig van de onoriginele keuze. Een beetje nuance, zelfs een Big Apple had nieuws geweest in BJL, maar als ze dan echt willen uitpakken, waarom niet met iets uniek uitpakken? Het zou het imago van het park zeker goed doen, en dan kunnen ze nog eens pronken met iets creatief. Nu moeten we het doen met een zoveelste Gerstlauer tripple launch infinity baan die van de camion is gevallen ter hoogte van Lichtaard, en het park zei: fair enough!

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik ben ergens blij dat er eindelijk een nieuwe coaster komt, maar vind het zoals velen spijtig van de onoriginele keuze. Een beetje nuance, zelfs een Big Apple had nieuws geweest in BJL, maar als ze dan echt willen uitpakken, waarom niet met iets uniek uitpakken? Het zou het imago van het park zeker goed doen, en dan kunnen ze nog eens pronken met iets creatief. Nu moeten we het doen met een zoveelste Gerstlauer tripple launch infinity baan die van de camion is gevallen ter hoogte van Lichtaard, en het park zei: fair enough!
    Ik denk persoonlijk dat Bobbejaanland niet veel in de pap te brokken had als het aankomt op vlak van keuze voor een baan. En ik denk ook dat het management in LichtaarT gewoon tevreden is dat het mag uitpakken met iets van een deftig kaliber.

    Ik gun het Bobbejaanland in elk geval van harte. Misschien in 2019 ook nog eens langs daar passeren voor een bezoekje. Het ligt op nog geen 10 minuten van mijn deur en nu is er eindelijk nog eens een reden om langs daar te rijden!

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Roller coaster capital of Benelux zijn ze sowieso kwijt in 2021, Walibi heeft er dan 10 en zit zo in de wereldwijde top 25 (toch vandaag bekeken) Dat zijn evenveel achtbanen als Alton Towers en Blackpool, en in Europa doen enkel EuropaPark, AnkaraPark en Energylandia beter. Toch wel straf gezien de voorbije 15 jaar van het park

  5. #5

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Als er 1 park pronkt met elke scheet dat er gelaten wordt is het Bobbejaanland, dus mochten ze een meerjarenplan hebben hadden ze dat vast al LANG in ons strot geramd ...

    Ik ben ergens blij dat er eindelijk een nieuwe coaster komt, maar vind het zoals velen spijtig van de onoriginele keuze. Een beetje nuance, zelfs een Big Apple had nieuws geweest in BJL, maar als ze dan echt willen uitpakken, waarom niet met iets uniek uitpakken? Het zou het imago van het park zeker goed doen, en dan kunnen ze nog eens pronken met iets creatief. Nu moeten we het doen met een zoveelste Gerstlauer tripple launch infinity baan die van de camion is gevallen ter hoogte van Lichtaard, en het park zei: fair enough!
    Goh de zoveelste Gerstlauer Triple Coaster, mmm, ik kan maar een andere soortgelijke baan opnoemen hoor... Mocht het wat unieker, mja, dat is wel lastig want wat voor soort achtbaan hebben we nog niet in de nabije omgeving?

  6. #6
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Goh de zoveelste Gerstlauer Triple Coaster, mmm, ik kan maar een andere soortgelijke baan opnoemen hoor... Mocht het wat unieker, mja, dat is wel lastig want wat voor soort achtbaan hebben we nog niet in de nabije omgeving?
    Dat heb je als je jaren wacht met investeringen... dan zijn alle andere parken al méér dan een straatlengte voor op jou.

    Maar sommigen blijven het herschilderen van een baan, het plaatsen van een dakje op een glijbaan, het veranderen van een attractienaam of het gebruiken van VR-brilletjes als "een goed teken van hoe het park vooruit wil" zien. Het zijn zaken waar ik zelf niet van denk "wow, schitterend werk van dat park".

    Laat ze maar aanmodderen, de meesten blijven lachen met dat park en de fans ervan zullen elke nieuwe bloembak uitgebreid blijven toejuichen.

  7. #7

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Dat heb je als je jaren wacht met investeringen... dan zijn alle andere parken al méér dan een straatlengte voor op jou.
    Je hebt een punt als je zegt dat ze te lang gewacht hebben met een nieuwe achtbaan, maar er waren wel andere (minder goede) investeringen. 5 miljoen voor Fobidden Caves is zeker een investering, al was het in onze ogen zeker niet de juiste.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •