X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ook ik was vandaag bij de opening voor abo-houders. Ik ben met weinig verwachtingen er heen gegaan en ik ben helemaal weg van deze baan. Ongetwijfeld een toppertje! Ik ging de eerste keer meteen voor in achteruit-modus. Iedereen stemde voor achteruit behalve mijn vriendin, de dispatcher lachte zich kapot toen hij dat op zijn scherm zag. Dit grappige momentje ter zijde, ik vond de rit heel comfortabel. Ik was zelfs vergeten dat dit een Gerstje is... Echt mega soepel. Achteruit geven de spikes wel een leuker gevoel dan vooruit, naar mijn mening. De rest van de elementen zijn gewoon top in beide richtingen.

    Ik ga ongetwijfeld 1 van de dagen nog eens terug, al moet ik alleen gaan. Ik verwacht nu nog stilte voor de storm, dus nog even profiteren.

    Nog een pluspunt waren de gratis onride video's die je kreeg als abo-houder. Een leuke herinnering aan mijn eerste rit.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 23-06-19 om 19:34.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •