X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Is het jullie ook al opgevallen op de concept arts dat de trein uit 5 i.p.v. uit 3 rijen (zoals eerst gezegd is) bestaat?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Is het jullie ook al opgevallen op de concept arts dat de trein uit 5 i.p.v. uit 3 rijen (zoals eerst gezegd is) bestaat?
    Dat viel mij ook op. Ik vergat het te vermelden, maar vond het ook raar dat niemand dit eerder gezegd heeft. Zeker na de opmerking van Jurrut dat hij nog eens in de verkeerde richting lijkt te rijden ook .

    Wellicht klopt de afbeelding niet, net zoals de monorail er ook niet opstaat, maar ik vind het toch raar. Waarom zou je zoiets nu doen als park op je concepts van een toekomstige attractie?
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 18-02-19 om 16:40. Reden: Ik meende 4 rijen te zien, maar het zijn er inderdaad 5

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik heb ergens anders dezelfde vraag eerder gesteld en men heeft toen geantwoord dat Bobbejaanland bevestigd heeft dat er maar 3 rijen komen en geen 5. Het is dus inderdaad een foutje in het concept.

    Volgens mij is dit gewoon een ontwerpfoutje. De ontwerpers kennen ook niet altijd de precieze specificaties van de achtbaan en het kan ook misgelopen zijn in de communicatie naar de ontwerpers toe.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •