X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 34 van de 35 EersteEerste ... 2432333435 LaatsteLaatste
Resultaten 661 tot 680 van de 698
  1. #661

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Volgens de 3 o's zou de oorzaak een kapotte projector zijn.

  2. #662

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Afgelopen zondag een bezoekje gebracht aan BJL, het was al twee jaar geleden en Fury zorgde er voor dat ik terug in BJL was aanbeland. Hoewel ik het park jaarlijks bezocht had ik me drie jaar geleden voorgenomen om BJL enkel te bezoeken met Halloween of bij grote nieuwigheden. Wel Fury overhaalde me om tot in Lichtaart te rijden.

    Ondanks het herfstweer toch een mooie dag. Aangenaam bedrijvigheid in het park. Niet doods zoals ik het al een paar keer heb geweten, maar ook niet met lange wachtrijen. Overal was het wel aanschuiven, maar ook niet lang. Neem zo een 10 tal minuten per attractie.

    Inderdaad, the Forbidden Caves was de hele dag dicht, maar stond wel mooi aangegeven op de schermen aan de ingang.

    Opvallende zaken die tijdens mijn bezoek gebeurden.
    - Fury lijkt technisch nog niet op punt te staan. Om 10u30 open, maar om 12u lag hij er al uit. Technische storing die de hele dag bleef duren. Wat me ook wel opviel is dat er geen technici moeite deden om hem terug aan de praat te krijgen. Heel de namiddag was er weinig beweging te zien...
    Mogelijks zit het weer daar wel voor iets tussen. Hevige wind stak wel af en toe de kop op tijdens een dagje uit. Spijtig, want we hadden Fury graag nog eens achterwaarts gedaan. Dat zal dus voor een andere keer zijn. Qua sfeersetting en audio is het wel de nr. 1 van het park. Qua ritbeleving inderdaad wel de topper van België.
    - Licht werd aangestoken in de stations van Speedy Bob en Dreamcatcher. Maar moesten daarna precies terug op bevel uit, alhoewel het tamelijk donker werd door donkere en veel wolken.
    - Mijn vrienden wouden absoluut Mount Mara doen. Ze wachtte maar liefst 90 minuten op een tamelijk rustige dag.
    - Panos in BJL is ok, maar biedt aub ook jullie vegetarische gerechten aan als jullie die promoten op jullie schermen boven jullie kassa. Ik had het gevoel dat andere horeca in het park wel min of meer in orde verliep. Opvallend is dat ze voor sommige gerechten alles hebben klaar liggen en bij andere gerechten alles nog moeten klaarmaken (Mijn vrienden aten bij McMonkey).
    - Qua onderhoud zag alle er wel ok. Niet slik en span, maar ook niet degoutant. De groendienst mag inderdaad wel eens beginnen snoeien want op sommige, zijpaden begint het struikgewas over de pa en te groeien.
    - LoL ziet er goed uit. Adventure Valley moet wel eens herbekeken worden. De verf van de portalen en zijn bamboo pelt af, het bord van The Forbidden Caves pelt ook af en sommige tegels in Hall 2000 zijn kapot of verdwenen. Het terras naadt de Coffee Cave ziet er echt niet goed ut. Verwilderde planten, bestickering van de vuilbakken pelt af, tuinstoelen zijn versleten, vloerbekleding is niet netjes meer. Cowboy Town is goed bijgehouden. Enkel El Rio ligt er niet hoe bij (barsten in bootjes, portalen zijn versleten, te veel zwarte tegen de rotswerken).
    - Het station van Dreamcatcher is een hele verbetering.
    - Kinderland werd gerund door drie operatoren. Vreemd en pijnlijk om te zien.
    - Personeel was vriendelijk en vooral aan Sledgehammer waren ze heel klantgericht. Rerides toestaan, niet altijd wachten tot alles vol zat, zelf sfeer toevoegen via de micro.
    Bij andere attracties was alles ok.
    - twee ritjes in De Wildwaterbaan heeft me doorweekt. Sinds wanneer is die zo nat?
    Bij de laatste van kregen we altijd links een golf in de boot binnen. Het bootje zat wel goed vol met vier volwassen personen.
    - IR lijkt echt op te geraken. Hopelijk komt die beloofde renovatie er snel. Hier wel weinig bootjes in de vaargeul. Iemand hier een verklaring voor?
    - Ik kocht in de shop nog een skyline lineaal van BJL met magneet 4 euro. Samen met de tas van Bobbejaanland, Typhoon en Cowboy Town toffe souvenirs (wel niet gekocht natuurlijk). Deze had ik nog niet eerder gezien. Was me wel verschoten va de prijzen van de mascotte knuffels... Hopelijk breiden ze het aanbod wat uit en neemt het plastic speelgoed wat af ten voordele van parkgerellateerde souvenirs. Opvallend ook dat de hele achterkant , achter de kassain het thema staat vab Halloween.
    - De merchandising van Fury is wel interessat, laar en T shirt of koffietas zouden het voor lij aantrekkelijker maken om dat te kopen.

  3. #663

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    - Fury lijkt technisch nog niet op punt te staan. Om 10u30 open, maar om 12u lag hij er al uit. Technische storing die de hele dag bleef duren. Wat me ook wel opviel is dat er geen technici moeite deden om hem terug aan de praat te krijgen. Heel de namiddag was er weinig beweging te zien...
    Ik was zondag ook in het park en ik heb met een van de operatoren van Fury gepraat en ze zeiden dat hij sinds zaterdag bij de lanceringen vaak stilvalt en ze weten niet waarom. Ze hadden ook al Gerstlauer gecontacteerd maar ze konden de juiste persoon niet bereiken. Ik hoop dat dit ondertussen wel al gelukt is en dat de problemen tegen het weekend opgelost geraken ...

  4. #664

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Kleine aanpassing in het Halloweenprogramma.

    Bobbejaanland heeft dan toch besloten om tot 18u open te zijn tijdens de Belgische Herfstvakantie. Dat betekent dat ze hun gehuurde verlichting gaan moeten aansteken. Of dat was toch de reden waarom het afgelopen jaren steeds dichtging om 17u, om die stroom te besparen.

    Wie ziet een donker ritje Fury wel zitten?

  5. #665

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Nice! Is wel een minimum dat ze moeten doen tijdens die periode. Ik zie zo'n donker ritje zeker zitten

  6. #666

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Kleine aanpassing in het Halloweenprogramma.

    Bobbejaanland heeft dan toch besloten om tot 18u open te zijn tijdens de Belgische Herfstvakantie. Dat betekent dat ze hun gehuurde verlichting gaan moeten aansteken. Of dat was toch de reden waarom het afgelopen jaren steeds dichtging om 17u, om die stroom te besparen.

    Wie ziet een donker ritje Fury wel zitten?
    Ogen dicht doen, dan ist altijd donker

  7. #667

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik kijk er ook naar uit om hem in het donker te doen, en tijdens de nocturnes kan je hem ook al in het donker doen.

    Gisteren was het trouwens ook de eerste Bobbejaanlandtrail. Ik heb voor de geïnteresseerden het parcours van de 6 km (in werkelijkheid 7 km) op onderstaande kaart gezet.



    Nog enkele opmerkingen/aantekeningen:
    - ik vind het jammer dat de lopers niet in de buurt van Land of Legends geweest zijn.
    - om al in de sfeer van Halloween te komen was de 'tunnel' tussen het theater en het restaurant volgespoten met rook en er stonden enkele acteurs in
    - in Kinderland moest iedereen helemaal naar boven lopen en aan de andere kant weer naar beneden (wat redelijk zwaar was, aangezien het er vrij warm was)
    - na een lus rond Cowboy Town moest iedereen nog van de Big Bang om dan naar de aankomst te lopen

  8. #668

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Wie graag nog een laatste keer wilt griezelen in het Nightmare Motel, kan dat nog deze Halloween doen. Na deze Halloween periode gaat het spookhuis onherroepelijk dicht en wordt het verkocht. Het contract loopt af, waardoor de decors, techniek, wanden enz. naar een nieuwe locatie kunnen verhuizen. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met Bobbejaanland of Del Dracco Entertainment.

    Bron

  9. #669

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Niet erg dat hij weggaat, paste totaal niet in cowboy town en de beleving was echt slecht.

  10. #670

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Dit jaar lanceert Bobbejaanland voor het eerst de Horror Pass, waarmee je recht hebt op éénmalig versnelde en gratis toegang voor één persoon tot 4 spookhuizen en de attracties in Land of Legends. Deze kost 23 euro p.p.

    Voor abonnees is er korting op de spookhuizen voorzien, maar weet iemand hoe het zit met de Horror Pass? Krijg je als abonnee hier ook korting mee?

  11. #671

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    hoewel reeds meerdere jaren abohouder heb ik hierover (alweer) nul communicatie ontvangen....

  12. #672

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Voor abonnees is er korting op de spookhuizen voorzien, maar weet iemand hoe het zit met de Horror Pass? Krijg je als abonnee hier ook korting mee?
    Ik denk het niet, omdat bij de spookhuizen de prijs voor abonnees duidelijk aangegeven staat, terwijl dit bij de horror pass niet het geval is. Online heb ik er ook niets over gevonden.

  13. #673

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik denk het ook zo, maar wou toch ook even rondvragen bij jullie

  14. #674

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    hoewel reeds meerdere jaren abohouder heb ik hierover (alweer) nul communicatie ontvangen....
    Dat is toch ook niet nodig? Ik moet niet van elk park waarvan ik een abonnement heb weten of ze een fast pass aanbieden, zeker niet als er geen speciale actie voor abonnementhouders is

    Overigens vind ik het ook helemaal niet nodig dat de horror pass goedkoper aangeboden wordt voor abonnementhouders. Volgens mij doet geen enkel park dat? De attracties hebben abonnementhouders meestal al vaak gedaan en als je dan écht zo graag de wachtrijen van de spookhuizen voorsteekt, moet je er maar het juiste bedrag voor over hebben ik vind trouwens de prijs ook best goed meevallen, al zou ik er niet snel één kopen aangezien de wachtrijen bij de spookhuizen afgelopen weekend heel beperkt waren.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  15. #675

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Dat is toch ook niet nodig? Ik moet niet van elk park waarvan ik een abonnement heb weten of ze een fast pass aanbieden, zeker niet als er geen speciale actie voor abonnementhouders is

    Overigens vind ik het ook helemaal niet nodig dat de horror pass goedkoper aangeboden wordt voor abonnementhouders. Volgens mij doet geen enkel park dat? De attracties hebben abonnementhouders meestal al vaak gedaan en als je dan écht zo graag de wachtrijen van de spookhuizen voorsteekt, moet je er maar het juiste bedrag voor over hebben ik vind trouwens de prijs ook best goed meevallen, al zou ik er niet snel één kopen aangezien de wachtrijen bij de spookhuizen afgelopen weekend heel beperkt waren.
    Goh, Bellewaerde doet het wel

    En is vooral omdat ik ze graag allemaal wil gedaan hebben. In tegenstelling tot de voorbije jaren ga ik nu wel niet tijdens een nocturne. Dit jaar ga ik op de "extra" dagen, waardoor ik ook hoop dat het er best kalm is

  16. #676

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Die extra dagen kunnen best druk zijn (hangt wel van het weer af). Want na zondag 10 nov. heeft bijna heel het land verlof. Als kalender-fetisjist durf ik dan ook herin de reden zien voor de verlengde opening.

    Mss in een ander topic te plaatsen, maar ik heb - natuurlijk - al geïnformeerd naar abo's 2020. Wie ze nu koopt na 10 nov. (en hoopt op een Zwarte Vrijdag-actie) zal de abo's kort na de bestelling thuis toegezonden krijgen. Best handig indien je voor je eerste BJL-bezoek van 2020 al naar MPG, Madrid of Italië gaat.

    Zowel Slagharen als Belantis hebben hun abo-voordelen voor 2020 al online gezet. Grote nieuwigheid bij die twee park-abo's, versie 'goud' is 1 x gratis Tropical Island. Slagharen meldt ook 6 Aquopolis'en als eenmalig gratis te bezoeken. Die zwemparadijzen zijn al langer bij PR maar zaten voorheen niet bij de abo-voordelen. Een Slagharen-abo geeft ook nog 30% korting op Walibi Holland. Helaas van Phantasialand geen spoor!

  17. #677

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Inderdaad, ik ben blij dat Bobbejaanland hier eindelijk eens de sprong waagt, want ik denk er al jaren zo over! 11 november is vaak nog geen volle week na het laatste van de herfstvakantie, dus zeker nog reden om nog een weekje langer open te blijven. Daarom dat ik het ook zeker wou steunen en bewust dat laatste weekend ga

  18. #678

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Gisteren stond Bobbejaanland ter promotie van Yummy met "het kleinste spookhuis ter wereld" in Antwerpen-Centraal, en dat mag redelijk letterlijk genomen worden, want ik schat dat het ongeveer 2 m op 4 m groot was (op de foto's lijkt het groter.) Ik denk dat ik er op 10-15 seconden door was. Het bestond daarom ook maar uit 1 kamer die vol bloed hing en overal lagen er ledematen. Vlak voor de tunnel om terug naar buiten te gaan stond een spiegel waar een acteur achter zat die door met het licht te spelen plots zichtbaar werd en vervolgens op de spiegel begon te kloppen.
    Wie het overleefde kreeg een kortingbon om het park te betreden voor €23,50 (online kortingscode "halloween019").
    Voor mij moest de echte horror echter nog komen: de 32 minuten durende treinrit naar huis.




  19. #679

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Sinds vandaag speelt Bones on the Beach terug in Revolution. Een reden om nog eens te gaan griezelen!

  20. #680

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    dus helemaal geen VR - MM meer ?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •