X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Het blijft wel opvallend stil uit Lichtaart vind ik, vooral van de kant van BJL zelf. Ik had verwacht dat ze meer teasers en marketing rond de bouw gingen uitsturen, zeker op social media dan. Nu hebben ze 1 foto van de footers en 1 achtergrond-aankondiging (vooral voor het abonnement). Spijtig, want deze baan is toch wel de belangrijkste baan in België sinds Anubis vind ik.
    Inderdaad, ik vind het ook maar stilletjes.

    Enerzijds verwacht ik de eerste echte informatie tegen de start van het zomerseizoen. Anderzijds zou ik het niet merkwaardig vinden dat ze pas uitgebreid marketing beginnen voeren na de paasvakantie.

    Ik denk toch dat er redelijk wat bezoekers hun bezoek van dan zouden uitstellen tot de zomervakantie als ze horen dat die nieuwe achtbaan pas in juni opent.

    Waar ik over aan het denken was, Bobbejaanland is in de eerste maanden geopend tijdens de weekends. Hoe gaan ze dan precies Typhoon en Sledge Hammer in een nieuw bijhorend jasje steken als deze twee publiekslievelingetjes geopend zijn...
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 06-02-19 om 12:56.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •