Ik ben toch we verrast. De elementen zien er goed uit en de lay-out is uitgebreider dan in Slagharen.

Over de capaciteit maak ik me minder zorgen. Bobbejaanland is een park waar de wachtrijen vaak niet zo extreem hoog liggen, en als er wachtrijen zijn, worden ze kunstmatig gecreëerd. Deze attractie zal wel wachtrijen hebben, maar bij aangename drukte verwacht ik een half uur als wachttijd.

De interactie met de Sledgehammer is een goed iets, net als de verwijdering van die witte tent. Dat gebied wordt eindelijk open getrokken. Die tent diende echt als een muur rondom Sledgehammer. En al zeker na de invoering van Dizz, de verwijdering van Mambo en Fly Away.

Ben nu wel benieuwd naar het thema. Het was nl. de bedoeling dat Typhoon en Sledgehammer mee in het thema werden geïntegreerd. Ik gok nog altijd op een thema zonder IP. Woestijn, moeras, ... of iets anders natuurlijk.

Wat me ook opvalt is dat Bobbejaanland die vier mascottes terug heeft ingevoerd. Misschien kunnen we over het algemeen wel meer 'natuurlijke' thema's verwachten. Ze gaan missschien terug 100% aanleunen bij cowboy, indianen, ...

Ben nu wel benieuwd wat ze met de andere zones gaan doen. Na het cowboydorp, Adventure Valley en de zone rond de nieuwe launch, kan het toch niet anders dat ze het parkdeel links ook in een thema zetten of aanpassen.