X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 9 van de 35 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 698
  1. #161

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ondertussen zijn blijkbaar ook de twee kinderattracties Dino Ride én Vikings Ride afgebroken meldt ‘De Drie O’s’. Dit niet om plaats te maken maar omdat ze niet meer in het thema zouden passen van het nieuwe gebied.

    Bron: https://www.looopings.nl/weblog/1137...-achtbaan.html

  2. #162

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Zucht.
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #163

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Goede keuze. Die twee kinderattracties lagen er afgelegen bij en paste al lang niet meer bij de omgeving. Positief: er komt iets anders voor de kinderen in de plaats, een stap in de goede richting dus!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #164

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Zucht.
    Gohja. Enerzijds wel. Anderzijds toont dit wel dat ze erg hun best gaan doen voor het nieuwe themagebied. Als ze ze hadden laten staan, zou er later sowieso commentaar gekomen zijn dat hun thema's weer maar half uitgewerkt zijn. En er komt iets nieuws voor kinderen (ik hoop geen speeltuin ) dus ik denk niet dat die twee attracties een groot gemis gaan zijn. Ik ben benieuwd welk thema ze gekozen hebben, de haven zal het wellicht al niet zijn. Ik denk toch wel dat ze hier iets moois gaan neerzetten!

  5. #165

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Gohja. Enerzijds wel. Anderzijds toont dit wel dat ze erg hun best gaan doen voor het nieuwe themagebied. Als ze ze hadden laten staan, zou er later sowieso commentaar gekomen zijn dat hun thema's weer maar half uitgewerkt zijn. En er komt iets nieuws voor kinderen (ik hoop geen speeltuin ) dus ik denk niet dat die twee attracties een groot gemis gaan zijn. Ik ben benieuwd welk thema ze gekozen hebben, de haven zal het wellicht al niet zijn. Ik denk toch wel dat ze hier iets moois gaan neerzetten!
    Sorry hoor, al hun thema's zijn maar half uitgewerkt uiteindelijk hé. Een toegangspoort bouwen, een schedel op het dak van ene kale loods plaatsen en het adventure valley noemen, dat noem ik geen doorgedreven thema ofzo. Een poging is het zeker wel, en een mooie poging, zeker waar. Maar kom. Vergelijk het eens met de zone waar Tiki Waka in staat nu. Wereld van verschil. (Ben de naam van de zone even vergeten, maar kom.)

    Dat er iets in de plek komt zal wel mogen zeker. 2 kinderattracties weg --> 1 in de plek. En hopelijk inderdaad geen speeltuin. (Al vrees ik er oprecht voor.)

    Ik hou mijn hart al vast voor de 'thematisatie' die ze bij de nieuwe achtbaan gaan zetten hoor. Ik verwacht er echt niet veel van.

    En let op; voor ik weer ga horen dat ik nodeloos negatief ben, ik ben zéér blij met de nieuwe baan (staat hier in dit topic ook wel al ergens iets positiefs van mij hoor); mooie vooruitgang. Maar ik denk dat we wel allemaal door hebben dat BBJ en thematisatie niet altijd even goed samen ging/gaat hé. Ze proberen, doen hun best, maar het is toch altijd zeer beperkt hé.
    Je vois la vie en des biscuits.

  6. #166

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Het zal inderdaad wel een speeltuin zijn. Die trend wordt verder gezet, net als aan het cowboydorp en aan de ingang.
    Papa en mama zitten op het terras, de oudste zoon zit in de rollercoaster en de jongere dochter zit te ravotten op de speeltuin. En KATCHING weer monnies er bij voor een Spaanse grootgrondbezitter die niets met Bobbejaanland te maken heeft.
    En als het toch een kinderattractie is, verwacht ik een Zamperla Rockin Tugg of iets in die aard...

  7. #167

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Zucht.
    Zucht.

  8. #168

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    En als het toch een kinderattractie is, verwacht ik een Zamperla Rockin Tugg of iets in die aard...
    Er komt een waterspeelplaats voor in de plaats.

  9. #169

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stvl Bekijk Berichten
    Er komt een waterspeelplaats voor in de plaats.
    Van waar haal je dat?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  10. #170

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Van waar haal je dat?
    @pretparknieuws op twitter, zij brachten ook als eerste het nieuws over het vertrek van Dino en Viking.

  11. #171

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stvl Bekijk Berichten
    @pretparknieuws op twitter, zij brachten ook als eerste het nieuws over het vertrek van Dino en Viking.
    Een waterspeeltuin? Nu goed, nu weten we in ieder geval dat de nieuwe achtbaan geen nieuwe jobs betekend bij BBJ. Er zijn net namelijk 2 mensen vrij gekomen die daar kunnen staan.

    Hun aanbod wordt er in ieder geval niet beter op zo... :/
    Je vois la vie en des biscuits.

  12. #172

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Een waterspeeltuin? Nu goed, nu weten we in ieder geval dat de nieuwe achtbaan geen nieuwe jobs betekend bij BBJ. Er zijn net namelijk 2 mensen vrij gekomen die daar kunnen staan.

    Hun aanbod wordt er in ieder geval niet beter op zo... :/
    Niet beter? Stukken beter, dankzij de nieuwe achtbaan wordt het aanbod vollediger.
    Typhoon was al lang niet meer de topper en voor kinderen is er aanbod genoeg. Deze twee kermisattractie gaan echt niet veel mensen missen hoor..

  13. #173

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Een waterspeeltuin? Nu goed, nu weten we in ieder geval dat de nieuwe achtbaan geen nieuwe jobs betekend bij BBJ. Er zijn net namelijk 2 mensen vrij gekomen die daar kunnen staan.

    Hun aanbod wordt er in ieder geval niet beter op zo... :/
    De Draakjes en de dino werd door een persoon bediend en draaiden beurtelings

  14. #174

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Niet beter? Stukken beter, dankzij de nieuwe achtbaan wordt het aanbod vollediger.
    Typhoon was al lang niet meer de topper en voor kinderen is er aanbod genoeg. Deze twee kermisattractie gaan echt niet veel mensen missen hoor..
    Kermisattracties kon je dat nu toch niet noemen, beide rides hadden funderingen in de grond.

    Ik vind het wel jammer. Eén van de sterkste punten van Bobbejaanland was net hun grote aantal random molentjes waardoor de wachtrijen voor kinderattracties erg kort bleven. Nu is de helft van Kinderland al dicht, draaien de overige attracties daar ook beurtelings en verliezen ze twee van die random molentjes... Nu word de attractie wel vervangen, maar door een attractie met een tegenovergesteld doelpubliek. Het zit me toch niet helemaal lekker. Het aanbod van het park word er precies jaar na jaar kleiner op, iets wat ook Bobbejaan Schoepen tijdens zijn laatste jaren veel verdriet deed.

  15. #175

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Niet de minste traan voor het verdwijnen van deze attracties. Ze waren eigenlijk (te) goed verstopt en idd zelden drukbezocht. Er is imo nog genoeg voor kinderen in BJL. Zeker als ze Kinderland opnieuw in de voormiddag zouden openen en bij voorkeur van beneden tot en met boven. Maar PR en investeren in (extra) personeel is tot nu toe geen goede match gebleken.

    Ik vond het verdwijnen van Desperado en de 4D meer betreurenswaardig. Die hadden meer herhalingswaarde, waren binnendeurs, voor de hele familie en wat Desp. betreft: in het parkthema, of wat daar nog van rest.

  16. #176

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Niet de minste traan voor het verdwijnen van deze attracties. Ze waren eigenlijk (te) goed verstopt en idd zelden drukbezocht. Er is imo nog genoeg voor kinderen in BJL. Zeker als ze Kinderland opnieuw in de voormiddag zouden openen en bij voorkeur van beneden tot en met boven. Maar PR en investeren in (extra) personeel is tot nu toe geen goede match gebleken.

    Ik vond het verdwijnen van Desperado en de 4D meer betreurenswaardig. Die hadden meer herhalingswaarde, waren binnendeurs, voor de hele familie en wat Desp. betreft: in het parkthema, of wat daar nog van rest.
    Met Desperado City ben ik akkoord, maar de eerste 4D film met herhalingswaarde moet ik toch nog tegenkomen .

  17. #177

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Met Desperado City ben ik akkoord, maar de eerste 4D film met herhalingswaarde moet ik toch nog tegenkomen .
    4D is meestal zonde van de tijd ;-)

  18. #178

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Bjl verstond de kunst om om de 2 jaar van film te veranderen. En jonge kinderen - de intrieste slachtoffers van de vermaledijde verwijdering van twee ronddraaiende topattracties - zien wel eens graag hetzelfde filmpje meermaals. Vermenigvuldig u en uw ogen zullen opengaan!

  19. #179

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Bjl verstond de kunst om om de 2 jaar van film te veranderen. En jonge kinderen - de intrieste slachtoffers van de vermaledijde verwijdering van twee ronddraaiende topattracties - zien wel eens graag hetzelfde filmpje meermaals. Vermenigvuldig u en uw ogen zullen opengaan!
    DIEP....

    Nou ja, die twee attracties hadden echt wel geen enkele thematische link met Bobbejaanland. Nog een relikwie uit het Bobbejaan-tijdperk want hoe je het ook draait of keert, Bobbejaan bestede ook niet zo veel aandacht aan thema. In de voorkant van het park is nooit een cowboy-sfeer geweest.

    Ik treur er niet om dat ze weggaan. Verder zijn die speeltuinen wel iets handig. In Planckendael heb je ook veel speelplekken (met mijn petje van jeugdwerker zou ik het een speelIMPULS noemen , maar voor een bedrijf is dat natuurlijk niet de juiste term) tussen de dierverblijven. Dat doet de kinderen spontaan spelen en als zij gelukkig zijn, so what. Wel hoop ik op een originele invulling. Met een waterspeeltuin lijkt me er weinig thematisch mee te doen. Misschien wel een houten systeem met zo bekkens en poortjes zoals in Plopsaland in het Piratengebied.

    Kunnen we ons basseren op basis van de waterspeeltuin op het thema. Een piratengebied zie ik er bv. nog komen. Het zou wel bij Bobbejaanland passen en in de lijn liggen van Cowboys, Adventure Valley, Aztekengebied (Dreamcatcher). Natuurlijk is dat niet stoer.
    Of kunnen we een softer thema verwachten. Iets zoals Scandinavië, de haven, ...
    Verder dacht ik ook aan Vikings of toch een Scandinavisch oervolk. Dat spreekt zowel tieners als gezinnen aan, is grimmig, maar ook weer niet doodseng. Stiekem hoop ik op Vikings. Kunnen ze veel mee doen: dorp maken, mooi stationsgebouw mee zetten, Typhoon en Sledgehammer mooi in betrekken...

  20. #180

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik vind het toch zonde dat ze weer 2 attracties verwijderen. In mijn ogen is ook de helft van Kinderland verwijderd, want de helft is ook gewoon NOOIT geopend. De Vikingride hadden ze perfect(!) kunnen verplaatsen naar de Orcaride of naar Adventure Valley naast het oude stationsgebouw van Bobbydrop. Ook aan de kant van het strand aan Indiana River was een mogelijkheid. Nieuwe fundering leggen, likje verf en een verplaatsing was perfect gelukt.

    Bobbejaanland zou ook beter afstappen van 'concentraties' aan kiddierides. Als ouders met hun kleine kinderen naar meerdere punten in het park moeten slenteren, ipv. vooraan en achteraan in het park, dan zijn ze langer in het park en is meer kans dat ze dus ook meer gaan uitgeven in het park zelf. Ook voor gezinnen met zowel jonge als oudere kinderen is het ook aangenamer dan een zone die slecht voor een deel van het gezin geschikt is.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •