Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten

Wat ze met Typhoon van plan zijn, ben ik heel benieuwd naar... Al verwacht ik hier veel minder.

En gaan ze een nieuwe naam krijgen? Ik vermoed van wel na de naamswijziging van Dizz in Naga Bay. Alhoewel de Typhoon meer naamsbekendheid heeft.
Ik denk dat ze Typhoon en Sledgehammer gewoon gaan houden als naam. Samen met Indiana River en Revolution zijn het toch twee attracties met een hoge naamsbekendheid. Dizz had die naamsbekendheid nog niet zo hard omdat die recent was toegevoeghd tot het attractieaanbod.

Ben ook wel benieuwd naar het thema van Typhoon. Het station is redelijk futuristisch, al lijkt het me met het vele staal wel handig om bv. een rotsformatie er op te construeren, meer nog dan dat het stationsgebouw uit hout zou bestaan ofzo.
Verder is het ook wel een attractie die langst 4 kanten te bekijken is. Ik verwacht dus geen grote thematische objecten, misschien enkel aan de ingang en in het station, en eerder kleine verwijzingen op de ride zelf (onderaan de supports, op de reling van de blockbrakes, ...). Ik verwacht misschien een gelijkaardige theming als bij de Dreamcatcher. Een mooi uitgewerkt front voor het station, en wat landscaping er voor, maar op de eigenlijke rit merk je weinig tot geen veranderingen.