X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #10

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik ben vandaag terug geweest. Fury opende normaal om 12u... Dat werd uiteindelijk +- 12u25 door een technische storing, aldus het personeel. Dit kwam men zeer laat melden aan de wachtende menigte op het LOL plein voor de wachtrij van Fury. De meerderheid stond er al om 11u30 in volle zon. Ik en mijn beste vriend zijn om de beurt naar Naida Waters gelopen om onder de waterval door te lopen. Dat deed deugd!

    Uiteindelijk ging hij open en wat bleek... Ze hebben de tweede trein operatief gekregen! De capaciteitsproblemen van de afgelopen dagen werden vandaag dus vermeden, hoewel de wachtrij uiteraard lang bleef... Natuurlijk is dat normaal met een nieuwe attractie die opent.

    Hier en daar kleine storingen die snel opgelost werden (Dreamcatcher, Naga Bay). De operations verliepen overal vrij vlot en deugnieten die over hekken klommen en voorstaken in wachtrijen werden aan de desbetreffende attractie geweigerd. Overigens was er extra security aanwezig om de schoolgaande jeugd onder controle te houden want het was heel druk.

    Ik las overigens bij de site met de triple O's dat ze de vandalen die Fury beklad hebben, gevonden hebben. Ze waren zo dom om een foto van hen (in het station van Fury) op sociale media te zetten. Bobbejaanland heeft maatregelen getroffen en ik hoop dat ze hard aangepakt worden. Dat ze maar een duidelijk signaal geven naar dit soort wangedrag.

    EDIT

    Ook hebben ze het probleem bij het oude plein voor Typhoon deels opgelost. Men heeft het hekwerk doorgetrokken waardoor de beplanting afgeschermd is en er niet meer doorgelopen kan worden.

    Er sprongen wel nog enkelingen over de wachtrij hekken omdat ze niet helemaal rond wilde lopen. Dat plein en de oude toegangsweg tussen de Koggemolen en de Kettingmolen moeten (naar mijn gevoel) dus echt volledig afgesloten en beplant worden zodat bezoekers het begrijpen dat ze maar 1 kant op kunnen, namelijk de nieuwe toegangsweg naar LOL.

    De linkeroever is inderdaad een groot contrast met de rechterkant van het park. Toch gok ik dat men eerst het voorste deel bij de Orka's, Koggemolen en Kettingmolen gaan aanpakken aangezien ze daar al die kleine opknapwerkjes gedaan hebben ( springkussen dat weg is, die fonteinen vervangen door beplanting, speeltuintje weg en vervangen door die bootjes). Dit lijken me allemaal tijdelijke opfrissingen om later grondig aangepakt te worden.

    Vervolgens gok ik ook dat ze eerst aan de linkerzijde de buitenboomstammen aanpakken. Van mij mogen die volledig het veld ruimen. Je wordt er toch niet of amper nat in, dus de eigenlijke bedoeling van de attractie is er niet. Bovendien hebben we de veel betere Indiana River die bovendien uniek is als indoor logflume.

    .................................................. ......
    Maar wat zeker eerst moet gebeuren is dat de ronde bootvaart aanpalend aan Land of Legends aangepakt moet worden, vooraleer men elders verder gaat met renoveren... Deze valt letterlijk uit de boot naast al het nieuws/vernieuwde dat er vlak naast gedaan is.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 25-06-19 om 19:07.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •