X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik ben vandaag drie kwartier voor parksluiting het park binnengewaaid om een eerste rit te maken op de nieuwste draak van het park.

    Fury is een goede uitbreiding van het parkaanbod en ik geloof zelfs dat de baan een lagere instapsdrempel kan hebben dan Typhoon en dus een groter publiek aanspreekt. Het is samen met Oki Doki een van de betere achtbanen van het park, maar ik weet niet of ik hem het krediet geef om ook de Belgische nummer ??n te zijn.

    Qua vormgeving heeft Fury een paar blunders:
    - De afzichtelijke wachtrijhekken van bij Dizz werden ook deze keer gebruikt.
    - Onduidelijke opsplitsing van de wachtrij binnen het station.
    - De trap naar en de binnenzijde van het station is pijnlijk goedkoop afgewerkt.
    - Vanuit de wachtrij staar je continu op de schubben van de draak, terwijl het hoofd enkel de passagiers bediend, die er in luttele seconden voorbijzoeven.
    - Een drakenrug in de wachtrij plaatsen die klimmen zo aantrekkelijk ?n makkelijk maakt is vragen om miserie.

    Ik ben nog minder enthousiast over de uitwerking van land of legends in zijn geheel. Anders dan in slagharen presenteert geen van de bijhorende attracties zich als een sexy coasterspaghetti die je langs alle kanten kan bewonderen.
    Wanneer je door Bobbejaanlands nieuwe 'themazone' wandelt zonder een wachtrij in te stappen zou het zomaar even kunnen dat je de drie sterattracties van het park gewoonweg niet tegenkomt. Het gebied heeft een acuut tekort aan wandelpaden die de bijhorende attracties laten schitteren of waar de bomma op een bank kan zitten kijken terwijl de rest zich aan de attractie zelf waagt. Land of Legends is in zijn huidige vorm vooral Square of Gates.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    maar ik weet niet of ik hem het krediet geef om ook de Belgische nummer ??n te zijn.
    Ik deel je mening niet echt, maar het is dan ook een mening. Je uitleg is perfect volgbaar, maar welke coaster in Belgi? omvat dit totaal plaatje wel? Welke coasters in Belgi? plaats je allemaal hoger in de ranking dan Fury?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •