X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Bobbejaanland blijft sleutelen aan hun park:

    - De doorgang tussen de Koggemolen en de Kettingmolen is nu definitief afgezet.

    - De Monorail kreeg nieuwe bestickering in thema van Land of Legends.

    - NIEUWE SHOW: "The legend: Land of Fire & Flames".
    1.Vandaag terug geweest en opvallend: die "definitieve" afsluiting tussen de Kettingmolen en de Koggemolen is terug OPEN. Helaas. Tijdelijk of niet, ik heb weer heel wat mensen naar de oude ingang van Typhoon zien wandelen en over de afsluitingen zien klimmen...

    2. De Monorail ziet er schitterend uit. Dat ze stilaan al die reclame maar overal weghalen. Dat zou een leuke trent zijn.

    3. Ik heb de show vandaag gezien. Qua aankleding (projecties, licht, effecten) echt heel mooi in elkaar gestoken. Qua opbouw van de show had ik het iets beter verwacht. Het eerste deel vond mijn gezelschap en ikzelf beter dan het tweede deel dus die hadden ze beter omgedraaid.

    Hoewel wij niet begrepen wat deel 1 (ik spreek over delen omdat ik niet wil spoilen) uitbeeldt in het Fire & Flames thema. Iemand die de show ook gezien heeft en het wel begreep?

    Normaal zou ik zeggen dat de show kort maar krachtig is en zeker als het einde een wauw-gevoel geeft... Maar dat was niet het geval. We zaten te wachten op het spektakel gedeelte en dat plots is het gedaan...

    Uiteindelijk is het hoofdthema het themagebied Land of Legends. Hier vindt ik 4 elementen en niet alleen vuur. Een grote kans die ze hebben laten liggen. Ze hadden vast en zeker ook iets kunnen doen rond aarde, wind/lucht en water.

    Met Wind kunnen ze iets doen met zo een grote luchtblazer die ze in films gebruiken. Voor 'water' konden ze eens een kijkje nemen bij de Eftelingshow CARO (echt een aanrader btw) . Daar hebben ze dat slim aangepakt.

    Al bij al, niet slecht, best leuk maar ze hadden er nog heel veel meer kunnen uithalen.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 17-07-19 om 19:27.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •