X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Inmiddels heeft Bobbejaanland zijn kalender gepubliceerd. Zoals te verwachten viel, is het park bijna altijd open tot 17u. Uitzonderingen daarop zijn alle dagen in de zomervakantie en de weekends in september. De openingsuren voor Halloween lijken me tijdelijk, aangezien de nocturnes er nog niet instaan. Tevens lijkt me dit een voorlopige kalender. BJL heeft voorgaande jaren zijn kalender ook nog hier en daar aangepast.

    Opvallend: geen laatavondopeningen in de zomervakantie, of die staan nog niet ingepland. Maar ze lijken me er ook niet aan te komen.
    Da's een vooruitgang ten opzichte van vorig jaar, als ik me niet vergis was Bobbejaanland vorig jaar zelfs in de zomervakantie soms maar open tot 17u. Geen laatavondopeningen in de zomer is dan weer niet heel opvallend, hoe lang zou dat geleden zijn in dat park?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Da's een vooruitgang ten opzichte van vorig jaar, als ik me niet vergis was Bobbejaanland vorig jaar zelfs in de zomervakantie soms maar open tot 17u. Geen laatavondopeningen in de zomer is dan weer niet heel opvallend, hoe lang zou dat geleden zijn in dat park?
    Volgens mij in juli en augustus was het park steeds tot 18 u open. in 2017 was dat anders, toen was het park op weekdagen tot 17 u openen in de zomer. Een nocturne in de zomer das zeker drie tot vier jaar geleden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •