Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
Ik ben ergens blij dat er eindelijk een nieuwe coaster komt, maar vind het zoals velen spijtig van de onoriginele keuze. Een beetje nuance, zelfs een Big Apple had nieuws geweest in BJL, maar als ze dan echt willen uitpakken, waarom niet met iets uniek uitpakken? Het zou het imago van het park zeker goed doen, en dan kunnen ze nog eens pronken met iets creatief. Nu moeten we het doen met een zoveelste Gerstlauer tripple launch infinity baan die van de camion is gevallen ter hoogte van Lichtaard, en het park zei: fair enough!
Ik denk persoonlijk dat Bobbejaanland niet veel in de pap te brokken had als het aankomt op vlak van keuze voor een baan. En ik denk ook dat het management in LichtaarT gewoon tevreden is dat het mag uitpakken met iets van een deftig kaliber.

Ik gun het Bobbejaanland in elk geval van harte. Misschien in 2019 ook nog eens langs daar passeren voor een bezoekje. Het ligt op nog geen 10 minuten van mijn deur en nu is er eindelijk nog eens een reden om langs daar te rijden!