X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 8 van de 35 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 698
  1. #141

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Bobbejaanland biedt nu exclusief online de Gold Pass aan voor 65 euro (i.p.v. 84 euro) én inclusief een gratis Express Pass, waarmee je tijdens het seizoen 2019 5x een versnelde toegang tot de nieuwe triple launch coaster geniet. Je kan dan 5 keer alleen gaan, of 1 keer met 4 vrienden.

    Meer info: https://www.bobbejaanland.be/plan-je...k/abonnementen

  2. #142

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Bobbejaanland biedt nu exclusief online de Gold Pass aan voor 65 euro (i.p.v. 84 euro) én inclusief een gratis Express Pass, waarmee je tijdens het seizoen 2019 5x een versnelde toegang tot de nieuwe triple launch coaster geniet. Je kan dan 5 keer alleen gaan, of 1 keer met 4 vrienden.

    Meer info: https://www.bobbejaanland.be/plan-je...k/abonnementen
    Bah! Ik hou echt niet van voorsteekpasjes en al helemaal niet in Bobbejaanland. En wat met al die pashouders die hun abbonement al in september of oktober aankochten :-o
    De nieuwe achtbaan wordt nu al als cash koe gebruikt, en er staat nog niet eens iets in de grond. Ik zou het ook eigenlijk niet kopen. Voor hetzelfde geld opent die achtbaan nog niet eens dit jaar wegens technisch problemen. Volgens mij gaat dit zoiets zijn waar velen nog gaan klagen op FB omdat ze het niet goed gaan kunnen gebruiken.

    Dat worden dus extreem lange wachtrijen wanneer hij open gaat. Enorm veel mensen hebben zo'n abonnement. Ik vraag me ook af ofdat ze dan constant betaalde voorsteekpasjes gaan verkopen voor die achtbaan. Lijkt me ergens wel iets voor het Bobbejaanland beleid. Zo enkel een voorsteeksysteem bedenken bij één attractie om die zo snel mogelijk terug te verdienen. Of mogen we binnenkort overal voorsteekrijen en -ingangen verwachten?

  3. #143

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Bah! Ik hou echt niet van voorsteekpasjes en al helemaal niet in Bobbejaanland. En wat met al die pashouders die hun abbonement al in september of oktober aankochten :-o
    De nieuwe achtbaan wordt nu al als cash koe gebruikt, en er staat nog niet eens iets in de grond. Ik zou het ook eigenlijk niet kopen. Voor hetzelfde geld opent die achtbaan nog niet eens dit jaar wegens technisch problemen. Volgens mij gaat dit zoiets zijn waar velen nog gaan klagen op FB omdat ze het niet goed gaan kunnen gebruiken.

    Dat worden dus extreem lange wachtrijen wanneer hij open gaat. Enorm veel mensen hebben zo'n abonnement. Ik vraag me ook af ofdat ze dan constant betaalde voorsteekpasjes gaan verkopen voor die achtbaan. Lijkt me ergens wel iets voor het Bobbejaanland beleid. Zo enkel een voorsteeksysteem bedenken bij één attractie om die zo snel mogelijk terug te verdienen. Of mogen we binnenkort overal voorsteekrijen en -ingangen verwachten?
    Ikzelf heb mijn Gold Pass ook van augustus, dus ik heb hier ook geen recht op - voor zover ik weet. Ik denk wel dat de achtbaan op tijd zal kunnen openen, net zoals ook in Slagharen en MPG het geval was. Ze communiceren ook nog geen openingsdatum hé.

    Constant betaalde voorsteekpasjes gaan ze volgens mij niet verkopen. Ik denk dat ze dit nu vooral als extra willen aanbieden aan de klanten die zo'n Gold Pass nu kopen. Als ze echt overal munt uit willen slaan, lijkt het mij eerder dat ze de VR betalend hadden gemaakt van in het begin. Dit is ook zo bij heel wat andere parken. Ook de spookhuizen blijven bij Halloween - op Nightmare Motel na - allemaal gratis. Ik vind die opmerking 'lijkt me wel iets voor het Bobbejaanland beleid' dan ook verkeerd. Vergeet niet: je kan altijd goedkoper naar binnen en als abonnee krijg je doorheen het jaar ook leuke extra's.

  4. #144

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Een achtbaan bouwen met een capaciteit van 600 personen en een sjiek per uur, en nu reeds elke “Gold Pass” houder 5 ritjes voorschotelen zonder wachten? Dat wordt daar gezellig ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  5. #145

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Waw. Ze verkopen al fastpass-ticketjes voor de attractie zelfs maar gebouwd is.

    Ik die dacht om het park nog eens een kans te geven met die nieuwe baan. Maar als ze het zo gaan verkopen/promoten gaat het inderdaad zeer gezellig worden daar.
    Je vois la vie en des biscuits.

  6. #146

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Gold Pass zonder korting met Black Friday gekocht (Silver Passen waren wel afgeprijsd). Vorige week werd alles keurig per post ontvangen. Zo kan ik al vanaf april (of zelfs vroeger) van externe voordelen genieten voor m'n eerste bezoek aan BJL van 2019. Maar ... ik heb dus ook € 65 betaald en heb er geen najaarse voordelen uit gehaald. Doch denk ik geen recht te hebben op die Express-pass Tant pis.

    Maar waarom al die negativiteit hierboven? Walibi geeft al enkele jaren gratis voordring-tickets weg bij vettige burgers - n.b. enkel geldig in juli en aug. - en daar heb ik vet van geprofiteerd. En ze verkopen samen met Wal-Hol. als enige in BeNe heuse voordring-passen, nog lang voor er van de mega-uitbreiding sprake was.

    De timing ... ze zullen bij PR hun lesje van GoldRush wel geleerd hebben: te snel is ook niet goed. Streefdoel is juni 2019, dat lijkt me wel haalbaar (ja, de VR-bis had meer vertraging in 2018). En natuurlijk verwacht ik kinderziektes.

  7. #147

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik ben nog nooit bewust naar Bobbejaanland geweest en ben over het algemeen niet de grootste fan van voordringpassen (al biecht ik op dat ik bij de walibifanday een RIP-pass heb gekocht).
    Maar ik krijg wel stilaan het gevoel dat alles wat BBJL doet per definitie negatief benaderd wordt, gewoon omdat het Bobbejaanland is
    Once you sit back, you never go back.

  8. #148

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten

    Maar waarom al die negativiteit hierboven?.
    Walibi werd toen ook door de fans scheef bekeken, dus het is zeker niet iets dat enkel Bobbejaanland treft.

    Geen fan van voorsteekpassen maar deze actie vind ik zo slecht nog niet. Ja, ik hoop dat het hierbij blijft, maar het is vooral een slimme manier om volk een abonnement te verkopen met een garantie dat ze comfortabel enkele ritjes op de nieuwe coaster kunnen maken.

  9. #149

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Als je de operations van Walibi naast die van Bobbejaanland legt, lijkt het mij duidelijk waarom Bobbejaanland hier enorme kritiek op krijgt ... Per slot van rekening vind ik het aanbod van Walibi wel interessant genoeg om een Speedy Pass te nemen, dat van Bobbejaanland ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #150

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Maar waarom al die negativiteit hierboven? Walibi geeft al enkele jaren gratis voordring-tickets weg bij vettige burgers - n.b. enkel geldig in juli en aug. - en daar heb ik vet van geprofiteerd. En ze verkopen samen met Wal-Hol. als enige in BeNe heuse voordring-passen, nog lang voor er van de mega-uitbreiding sprake was.

    De timing ... ze zullen bij PR hun lesje van GoldRush wel geleerd hebben: te snel is ook niet goed. Streefdoel is juni 2019, dat lijkt me wel haalbaar (ja, de VR-bis had meer vertraging in 2018). En natuurlijk verwacht ik kinderziektes.
    Ja, maar ze verkochten wel geen voorsteekpassen van attracties waar nog niet eens fundament van te zien is. (Of weggeven, same story.)

    Plus, ik ben in general geen tegenstander van voorsteekpassen hoor. Het is en blijft een bedrijf, winst genereren mag van mij, hoe zij dat ook willen.

    Maar nu al het beginnen uitmelken en de capaciteit voor de gewone bezoekers drastisch laten dalen... Méh.
    Je vois la vie en des biscuits.

  11. #151

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Bobbejaanland wil hier blijkbaar nog vlug een extraatje toevoegen aan hun abonneringsactie. Daar heb ik toch enkele vragen en vaststellingen bij wanneer je voorsteekpasjes gaat invoeren:
    - Een voorsteekpasje voor een attractie waarvan nog geen openingsdatum bekend is? Vreemd.
    - Waarom enkel voor die coaster alleen een voorsteekpasje?
    - Deze promotie loopt maar tot 13 januari 2019 … Gaat men dan omwille van die enkele actie een gans seizoen (tot 3/11/2019) voor 1 attractie een poortje apart voorzien?

  12. #152

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    - Een voorsteekpasje voor een attractie waarvan nog geen openingsdatum bekend is? Vreemd.
    Dat de openingsdatum nog niet bekend is lijkt me niet echt een probleem? Die pas krijg je gratis bij het abonnement en is het hele seizoen geldig, terwijl de achtbaan in juni open zou gaan. Tijd genoeg dus om hier gebruik van te maken.

  13. #153

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Dat van het vel en de beer klopt wel in bovenstaande redeneringen. Anderzijds bevestigt deze promo wel dat het park sterk vertrouwt dat de coaster tijdig zal af zijn.

    No offence intended maar overdrijven is een kunst, die ook mij niet geheel vreemd is. De "drastische capaciteits-daling" door deze actie zal wel meevallen, denk ik. Volgens L000pings stopt de actie ergens in januari. Wie abo's als kerstkado wil geven, heeft die misschien rond zwarte vrijdag aangekocht, dus zonder Express-optie. De verse Gold-abonnees zullen volgens mij niet met zo veel zijn en het is ook niet zo dat zij à volonté zullen mogen voordringen.

    Zonder over bezoekers-statistieken te beschikken, durf ik me als 100-voudige BJL-bezoeker met voyeuristische trekjes toch aan enkele inschatting te wagen:

    - Het overgrote deel van de bezoekers zijn non-abo's met presale tickets, al dan niet van veilingen (zeker bij NL'ers).

    - Wie als individu een abo koopt, zal wel voor Gold gaan omwille van de parking. In een gezin is er meestal maar één met een Gold (de chauffeur / sponsor / b.v. ondergetekende). Heel wat mensen hebben hun abo fin saison aangekocht om er nog in aug., sept. en okt. van te profiteren en vissen achter het Express-Pass-net.

    Maar feit is wel dat deze stunt de mogelijkheid opent tot betalend voordringen. Ik hoop dat dit er niet van komt en dat de happy few voordringers zich via de attractie-uitgang naar de coaster moeten begeven. Het zou zonde zijn indien BJL een fast-toegang zou aanleggen. Dan veel liever de allereerste eerste single-rij van het park (of bestaat die al en heb ik die 100 keer gemist?).

  14. #154

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Waarom al die negativiteit? Al drie jaar geeft Bobbejaanland met Black Friday korting op de silver pass, en met kerst steken ze extra's bij de Gold Pass. Het was dus veilig om er vanuit te gaan dat dit dit jaar opnieuw zo zou zijn. En kijk, het is ook zo.

    Daarnaast snap ik de commentaren ook niet van de mensen die in augustus hun pasje al gekocht hebben en dit niet gaan krijgen... Heb je d'r al aan gedacht dat je misschien drie maanden langer gebruik hebt kunnen maken van je abonnement bijvoorbeeld? Jouw extraatje is dus de mogelijkheid om twee Halloween periodes mee te pikken, en de zomershows ook te kunnen bekijken.

    En waarop slaagt de reactie dat Bobbejaanland nu al munt wilt slaan uit hun coaster die er nog niet staat? Is het geen normale actie van hun om bij de verkoop van abonnementen nu al aan te halen dat er een nieuwe achtbaan gaat openen in het aankomende seizoen? Men doet alsof ze hun tickets voor Pasen al verkopen met de belofte dat hun achtbaan dan al open gaat zijn...

  15. #155

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Volledig akkoord met vbgenechten!

    Ik denk dat ik die Golden Pass ga nemen. Wellicht bezoek ik BJL één of misschien 2 keer voor de nieuwe baan, maar de extra's in andere parken zijn natuurlijk ook mooi meegenomen! En die 5 fastpassen zijn zeker een leuk extra.

  16. #156

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Amai, veel voor- en tegenstanders. Zelf vind ik het niet erg dat ik die Express Pass niet heb (abo gekocht in augutus), maar ik blijf erbij dat ik denk dat dit niet permanent zal zijn. Zoals Earlyspencer al aangaf: ingang met Express Pass via uitgang, of - hopelijk nog meer - Express Pass / SRL!

  17. #157

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Buiten de witte tent die bijna afgebroken is zijn er nog geen grote veranderingen in Bobbejaanland te zien:



    Bron: https://twitter.com/BJLCentral/

  18. #158

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    In Energylandia staat er al hout recht voor een baan die een jaar later opent... Hoog tijd dat Bobbejaanland in gang schiet! Als de winter hard word zie ik ze niet op tijd klaar geraken.

  19. #159

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ter vergelijking :

    Toverland bouwde Avalon met Fenix en Merlin's Quest en Port Laguna in 10 maanden.

    Bobbejaanland bouwt één kleinschalig themagebied met een achtbaan (niet negatief bedoeld want ik draag het park nog steeds in mijn hart). Dat kan dus zeker in 6 maanden.

    Waarschijnlijk wordt het station aangekleed, her en der wat theming geplaatst in het gebied (al dan niet prefab, staan al ergens klaar in een opslagplaats, who knows). De Sledge Hammer misschien een repaint geven en wat decorstukken bij Typhoon. En voila, klaar is het themagebied.

    Fenix zetten duurde niet langer dan een dikke maand. Dit baantje gaat ook snel overeind staan.

    Niet alles letterlijk of te serieus nemen. Ik wil gewoon zeggen dat ze dit zeker klaar krijgen.

  20. #160

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Op de bouwplaats van Bobbejaanland worden de eerste funderingen aangelegd:



    Bron: https://twitter.com/BJLCentral/

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •