Vandaag in de namiddag met 2 treinen. Maar de wachtrij vorderde even traag als enkele dagen geleden met 1 trein. Elke volgeladen trein moest +/- 100 sec wachten voor vertrek. Elke trein moest op het einde van de rit, na de draaischijf, dan ook nog eens wachten alvorens het station binnen te rijden. Meer dan de helft van de wachttijd buiten zag je eigenlijk geen van beide treinen.

Ik veronderstel dat dit nog moet worden gefinetuned, die Gerst-mannen zaten er niet voor niks. Wel een gemiste kans om voor instap en uitstap geen twee aparte platforms te voorzien.

Positief: geen storingen waargenomen. Werkpunt: die massa losse leistenen in de wachtrij verwijderen. Betere stenen om te krassen vind je haast niet. Ik zag een onverlaat ermee over de omheining gooien, gelukkig niet naar de sporen of een aankomend treintje. Voorkomen vs genezen, denk ik dan.

Na 16:00 schoof een personeelslid mee aan achteraan de wachtrij. Die verhinderde dat er nog klanten zouden aansluiten. Om 17:15 werd het laatste geladen treintje gereden.