X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 6 van de 35 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 698
  1. #101

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    De bekendmaking van de lay-out is door mijn vakantie mij helemaal ontgaan. Ik ben toch aangenaam verrast, had qua lengte en elementen het toch allemaal net iets minder verwacht. Ben nu razend benieuwd met wat oor thema ze gaan uitpakken en hoeveel budget hiervoor nog over is om er iets moois van te maken. Het gevoel dat BJL sinds het vertrek van Kleve de goede weg is ingeslagen wordt bij deze toch weer wat versterkt.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  2. #102

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    De bobabo's 2018-2019 zijn er.
    Naam:     bobabo.png
Bekeken:  2515
Groote:   119,7 KB

    Twijfel of ik na een jaartje zonder te hebben gelopen opnieuw voor een abonnement zou gaan. Ondanks het hebben van een Plopsafuncard zou ik het er wel kunnen uithalen denk ik. Mag ik er van uit gaan dat volgend seizoen ook Belantis (na de overname) bij de pasvoordelen zit?
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  3. #103

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Yes! Eindelijk, want mijn vorige Gold Pass ben ik kwijt... dus ik neem hem terug.

    En ik heb binnenkort ook mijn Plopsa Funcard, maar zal het er toch uithalen denk ik

  4. #104

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    De woordvoerster van Bobbejaanland, Peggy Verelst, had eerder vertelt dat de eerste voorbereidende werken na het bouwverlof van start zouden gaan.

    Gisteren nog eens een dagje naar Bobbejaanland geweest en opgelet of er al iets te bespeuren viel maar helaas... Zelfs nog geen enkele markeringen te zien. Ik ben benieuwd wanneer ze van start gaan.

  5. #105

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    de omgevingsvergunning die nodig is om te kunnen starten is nog niet eens verleend....

  6. #106

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    De woordvoerster van Bobbejaanland, Peggy Verelst, had eerder vertelt dat de eerste voorbereidende werken na het bouwverlof van start zouden gaan.

    Gisteren nog eens een dagje naar Bobbejaanland geweest en opgelet of er al iets te bespeuren viel maar helaas... Zelfs nog geen enkele markeringen te zien. Ik ben benieuwd wanneer ze van start gaan.


    In de officiele aankondiging is daarover nooit iets gezegd, het is enkel hier en daar zo gedeeld geweest.

  7. #107

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Interessant om te zien hoe die verder zal verlopen...

  8. #108

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Inmiddels is er een openingsdatum bekend. De Tripple Launch Coaster opent in Juni 2019!

    Dat maakte Bobbejaanland inmiddels bekend via hun Insta-Story.
    De zone rond Sledgehammer is ook afgezet met Herashekken.

  9. #109

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Is de bouw dan eindelijk begonnen? Ik hoop voor hen dat het geen te strenge winter wordt, zodat ze vlot kunnen doorbouwen...

  10. #110

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Vorige week zaterdag was er nog niks te bespeuren van de opbouw. Hopelijk wachten ze niet te lang meer. Ik veronderstel trouwens ook dat de opening niet zal plaatsvinden met de seizoenopening maar pas tegen de zomermaanden ergens!

  11. #111

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Inmiddels is er een openingsdatum bekend. De Tripple Launch Coaster opent in Juni 2019!
    <=>
    de omgevingsvergunning die nodig is om te kunnen starten is nog niet eens verleend....
    mmm....

  12. #112

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Werd tijd dat ze eraan begonnen! Jammer dat hij pas in juni klaar is, nuja ze hebben wel de tijd om hem tiptop te maken plus te thematiseren.

  13. #113

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Een Gerstlauer staat in principe wel snel recht. Normaal gezien zouden ze Juni wel kunnen halen, maar dan hangt er ook nog vanaf wanneer ze kunnen starten met bouwen...

  14. #114

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    Inmiddels is er een openingsdatum bekend. De Tripple Launch Coaster opent in Juni 2019!
    <=>
    de omgevingsvergunning die nodig is om te kunnen starten is nog niet eens verleend....
    mmm....
    Blijkbaar normaal in de pretparkwereld? Bij Plopsa hebben we toch ook zo'n taferelen gezien?

  15. #115

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik was gisteren in Bobbejaanland en vanuit de Sledge Hammer kon ik zien dat de pergola die in de richting van de vroegere FLY Away stond, gesloopt is.

    Nu is het kwestie van tijd vooraleer graafmachines en kranen opduiken.

  16. #116

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Heb even een POV gemaakt!

    Laatst gewijzigd door Jurrut; 11-10-18 om 10:10.

  17. #117

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jurrut Bekijk Berichten
    Heb even een POV gemaakt!

    Leuk gedaan! Zal best nog wel een leuk baantje zijn. Benieuwd ook naar de aankleding.Echt wel een XL versie van Gold Rush.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  18. #118

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Wow, amai! Ik ben onder de indruk hiervan.

  19. #119

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ben dubbel onder de indruk: van het computerwerk (is dat met instemming van BJL gemaakt?) en van de coaster an sicht. Die korte betonbak na +/- 50 sec: daar zou zo maar een watereffectje kunnen.

  20. #120

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Het gebied voor Sledge Hammer wordt stilaan klaargemaakt voor de bouw.
    Afbeeldingen : https://twitter.com/BJLCentral
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen   

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •