Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
Wat ik wel vind: nu ze deze investering gaan doen, moeten ze niet te lang wachten met de rest van het park aan te pakken.
Zeker de ingangszone en de linkerkant van het park zal ongelooflijk hard afsteken tegen de rest van het park.

Laat ons hopen dat ze niet te lang wachten met de ingangszone aan te pakken. Een doortrekking van thema Wondergarden lijkt me aangewezen. Voor Kinderland en Oki Doki zie ik ze ook wel een zone creëren. Aan het doolhof kan altijd nog wat thema bij, samen met Kinderland en Oki Doki, met andere paden, de integratie van het doolhof en het minder recht maken van dat pad.

Wat men met Indiana River gaat doen, dat is me nog altijd een raadsel, want als er één thematische attractie zou zijn in Bobbejaanland waar ik het erg zou vinden dat het op de schop zou gaan, dan is het wel IR.

Verder zie ik ook het plein aan de Waterbaan-Bob Express-El Paso wel een thema krijgen.
Momenteel lijkt me die plek ook wel potentieel te hebben, samen met de aanpak van het over-water-gebied.
Volgens mij zijn ze wel logisch bezig. Ze zijn begonnen met Adventure Valley, waar de eerste nieuwe themazone ontstond. Daarna was het Wondergarden, gevolgd door de verjaardag van Cowboy-Stad en de zone rond Dreamcatcher. Nu wordt het gat gedicht met Lands of Legends. Zo is de rechterkant van het park quasi volledig aangepakt. De ingang en linkerkant zal dan voor de komende jaren zijn...