X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 23 van de 35 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 460 van de 698
  1. #441

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    in BBJ gelooft men rotsvast in de voorgenomen timing:

    Exclusieve opening Abonnees

    Wie na de offici?le opening als eerste Fury mag uittesten? Dat zijn de houders van onze Silver en Gold Passen. Hoor jij daarbij? Duid dan alvast zondag, 23 juni 2019 duidelijk aan in je agenda want op die dag zal Fury tijdelijk alleen voor jou toegankelijk zijn.

    Hou tot dan goed je mailbox in de gaten, want een offici?le uitnodiging ontvang je binnenkort!

  2. #442

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Wat ik me afvraag is, als ie open kan, waarom dan enkel voor de abonnees? Om dagbezoekers NOG meer te frustreren in de hoop 2 abonnementen meer te verkopen en de abonnees zelf een half product te bieden? Sjeee ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #443

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    De Efteling en Disney hebben hetzelfde gedaan met Symbolica en Phantom Manor, dus waarom is het een schande van Bobbejaanland om dit te doen?

  4. #444

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Genoteerd, maar ik vraag me af ik dan ein-de-lijk eens een mail ontvang van Bobbejaanland!

  5. #445

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    blijven zagen, ik heb dat vorig jaar ook xxx keer moeten doen....

  6. #446

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbgenechten Bekijk Berichten
    De Efteling en Disney hebben hetzelfde gedaan met Symbolica en Phantom Manor, dus waarom is het een schande van Bobbejaanland om dit te doen?
    Omdat die parken (Efteling toch) tenminste IETS deftig aan te bieden hebben naast stokoude brol of nieuwe mislukte brol tijdens het openen van hopelijk geen brol, relatief duidelijk, niet?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  7. #447

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    @ Simon idd. Afgelopen 8 jaar was ik 6 keer abonnee, nooit mails gehad.

  8. #448

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Omdat die parken (Efteling toch) tenminste IETS deftig aan te bieden hebben naast stokoude brol of nieuwe mislukte brol tijdens het openen van hopelijk geen brol, relatief duidelijk, niet?
    Yeps, een zeer sterk non-argument dat puur gebaseerd is op persoonlijke smaak (of is het haat) over een park, dat zo geloof ik, niet echt iets goed kan doen in u ogen. Jammer dat een kenner zoals u (geen sarcasme) u hieraan zo laat vangen.

    Ik vind het alvast prima, wat grote parken doen, mogen ze in BJL ook doen. Al komt het mij heel slecht uit want ik ben geen abbo houder en was van plan dat weekend voor het eerst in jaren nog eens naar daar te gaan... speciaal voor Fury.

  9. #449

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Yeps, een zeer sterk non-argument dat puur gebaseerd is op persoonlijke smaak (of is het haat) over een park, dat zo geloof ik, niet echt iets goed kan doen in u ogen. Jammer dat een kenner zoals u (geen sarcasme) u hieraan zo laat vangen.
    Het is inderdaad een scherpe “mening” gebaseerd op 99% persoonlijke mening, maar:

    Bobbejaanland liet mij (even) in de waan het licht te hebben gezien en eindelijk eens orde op zaken te stellen, maar helaas ... E?n blik op Facebook reviews (ja, ik lees ze van alle parken als ik even de tijd vind), recente bevindingen op het forum en reacties van een gezin die ik persoonlijk ken en het park combineerde met een verblijf in Erperheide slagen die hoop aan tienduizend stukken. Vroeger sluiten, dat blijvende issue met attracties opengooien als het hen zint ... *zucht* ... Hoe moet ik mij na dat park jaar na jaar te zien achteruit gaan nog krediet gaan geven. Mij stoort het niet als de boel daar vroeg of laat volledig zinkt, ik heb toch al lang geen band meer met dat park (wat vroeger zeker was), maar ik krijg het dik op mijn heupen van parken die hun bezoekers zo behandelen...

    Walibi Belgium heb ik hier jaaaaren door het slijk gehaald, zij hebben zich grondig herpakt, en buiten de fouten die eerder intern gebaseerd zijn kunnen we zeggen dat zij hun heropleving tot nu toe fantastisch aan het volbrengen zijn, en ik meen mij te herinneren dat ze daar ook eerst beginnen inzien hebben dat je bezoekers zo door behandelen geen manier van werken is. En welk park van de 2 piekte vorig jaar na jarenlang inzet en verbetering ineens over die glimmende 1 miljoen bezoekers? Juist ja ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #450

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Onlangs Bobbejaanland enkele keren bezocht om de werken aan de Fury eens te bekijken. Het ziet er echt wel een top baan uit! Ben benieuwd naar de opening.

    Maar helaas waren er dingen die ik niet ok vond.

    Ik zet even alles op een rijtje:

    + De theming van Land Of Legends word geplaatst
    + Sledgehammer is geschilderd in het thema
    + Nieuw horeca punt aan de Indiana River was open
    + Vlotte operations
    + Vriendelijk personeel
    + Het park lag er zeer net bij bij ieder bezoek


    - Virtual Reality Coasters niet toegankelijk! Zowel Mount Mara als Dreamcatcher VR kon niet gebruikt worden wegens storingen (Revolution had helaas geen Bones On The Beach)
    - Enkele klinkers liggen hier en daar nog los door heen het park
    - Enkele attracties zeer vroeg dicht (o.a. King Kong/Banana Battle)

  11. #451

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Kalme zondag. Na een eerdere pauze van het reuzenrad rond de middag, gingen we om 13:55 daarheen. Het ding draaide met enkele passagiers, maar voor de ingang hing een ketting met bordje 'gesloten'. De operator kwam toelichten dat het rad zou sluiten ... VOOR DE REST VAN DE DAG!!! Omdat hij naar een andere attractie moest, was zijn verklaring.

    Ik vond een West-Vlaams iemand op dit forum een beetje overdreven urineren op BJL, maar om 13:55 een grote attractie sluiten? Dan pis ik wel even mee, hier!

    Geen hoogte-zicht voor ons dus op Fury-in-wording. Wel vanuit Typhoon en nog meer vanuit Sledgehammer, maar plaatjes schieten lijkt me daar iets te risicovol. Over de interactie van laatstgenoemde ben ik EXTREEM HOOPVOL. Waar Loke maar richting Balder slingert, gaat Sledgehammer echt over meerdere trackdelen van Fury. Ik kijk er naar uit om boven een karretje joelende passagiers te slingeren.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 12-05-19 om 13:23.

  12. #452

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Duidt op een personeelsprobleem, iets wat we tegenwoordig vaker horen bij meerdere pretparken. Ik kan ook nog eens herinneren dat de theekopjes in PDP (nog voor de ombouw) pas na de middag openging omdat er een personeelslid ziek was geworden en ze niet meteen een vervanger hadden. Dat was gelukkig op een kalme doordeweekse dag in het laagseizoen.

    Voor mij het teken dat het beroep pretparkmedewerker/operator een upgrade verdient.

  13. #453

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Naam:     D37FEFCB-269E-4F06-9D71-6F22BB51E1DB.jpeg
Bekeken:  988
Groote:   352,7 KB
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  14. #454

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    ... omdat er een personeelslid ziek was geworden...
    Klinkt plausibel, daar had ik als ongeduldige zelfbeklager geen rekening mee gehouden. Maar in Lichtaart denk je toch altijd eerst richting personeelsbezuiniging. 10:01 in station Typhoon, eerste actie daar om 10:11. De operators wachtten zonder enige mededeling op extra personeel. Dat waren blijkbaar twee mannen die we eerder nog bezig zagen de toegangspoorten om klokslag 10:00 te openen. Allemaal wel te verantwoorden op een kalme dag, maar het komt echt niet sympa over.

  15. #455

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    deze week was de situatie bij het reuzenrad identiek zoals jij beschrijft, dus het lijkt toch eerder een structureel probleem te zijn. Daarnaast moet je als bedrijf maatregelen nemen om een zieke etc te ondervangen....

  16. #456

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik weet niet of er al foto's zijn gepost van de bovenarm en de draak in situ. Bij deze, genomen op 12/05 nabij het tijdelijke dead-end-pad van Sledgehammer.




  17. #457

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Kijk, dit is WEL mooi (#omgdewereldvergaatlaurensispositiefoverbobbejaan land). Als ze het gehele gebied zo afwerken en de wachtrijen ook (en voorzien van poortjes waarvan ze geen uur nodig hebben om ze open te krijgen en niet opeens om 17u hulpeloos dichtklappen) kan deze zone zeker geslaagd zijn!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  18. #458

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ik wacht af en blijf benieuwd naar het afgewerkte product. De berichtgeving is hoopgevend en ik ben vooral benieuwd naar het keuze systeem (in plaats van het op voorhand af te knallen).

    De vroegtijdige sluitingen blijven een doorn in het oog, maar hopelijk wordt dat ook de enigste opmerking (omdat ze blijkbaar weigeren aan te passen)

  19. #459

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Het is toch de gewoonte hier om alles tot in details al op voorhand af te kraken en zo negatief mogelijk te zijn.

    Ik wacht tot ik het volledig afgewerkte gebied met eigen ogen heb gezien. Dat attracties vroeg sluiten en het park om 17u00 de poorten toe doet is echt niet zo erg... Je krijgt sowieso alle attracties gedaan en je kan zelfs herhaaldelijk ritjes maken.

    Als het park open was tot 18u, zag je altijd 3/4 van de bezoekers al vertrekken tegen 17u. Dus er is geen probleem met de kortere openingstijd.

    Het is maar hoe graag je ergens een probleem van maakt.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 13-05-19 om 19:11.

  20. #460

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Het is toch de gewoonte hier om alles tot in details al op voorhand af te kraken en zo negatief mogelijk te zijn.

    Ik wacht tot ik het volledig afgewerkte gebied met eigen ogen heb gezien. Dat attracties vroeg sluiten en het park om 17u00 de poorten toe doet is echt niet zo erg... Je krijgt sowieso alle attracties gedaan en je kan zelfs herhaaldelijk ritjes maken.

    Als het park open was tot 18u, zag je altijd 3/4 van de bezoekers al vertrekken tegen 17u. Dus er is geen probleem met de kortere openingstijd.

    Het is maar hoe graag je ergens een probleem van maakt.
    Slimme woorden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •